از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت، 23 مورد زایمان طبیعی رایگان در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان فسا انجام شده است.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در حاشیه بازدید از روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: اجرای بسته ی اول طرح تحول نظام سلامت که ترویج زایمان طبیعی یکی از مفاد این بسته می باشد، به خوبی در این بیمارستان اجرا گردیده و اقدامات انجام شده در این راستا رضایت بخش بوده است.

دکتر علیرضا عسکری در ادامه ابراز داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت باعث کاهش سزارین در میان مادران باردار و ترویج زایمان طبیعی در شهرستان شده که یکی از دستاوردهای مهم این طرح است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان داشت: اجرای این طرح یکی از اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده که اجرای آن رضایتمندی عموم مردم را به دنبال خواهد داشت.

دکتر علیرضا عسکری ضمن اشاره به تداوم نظارت ها در سطوح مختلف، بر حسن اجرای برنامه های فعلی و آتی تحول نظام سلامت تاکید کردند.

وی در این بازدید ضمن بررسی اسناد ترخیصی بیمارستان، رعایت میزان پرداخت 10 درصدی بیماران شهری و 5 درصدی روستاییان و عشایر بستری مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

23مورد زایمان طبیعی طی چند روز اخیر در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)

دکتر محمد ضیایی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در راستای طرح نظام سلامت و اجرای بسته حمایتی ترویج زایمان طبیعی، از زمان آغاز برنامه تحول نظام سلامت، 23 مورد زایمان طبیعی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان فسا طی چند روز اخیر انجام شد که همگی مادران بدون هزینه و بصورت رایگان ترخیص شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار