به منظور ارتقای توانمندی وافزایش مهارت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تفاهم نامه همکاری میان سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور و سازمان آموزش و پرورش استثنایی صبح امروز منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، طی مراسمی که صبح امروز با حضور روئسای سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور و سازمان آموزش و پرورش استثنایی در محل سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار شد تفاهم نامه همکاری میان سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور وسازمان آموزش و پرورش استثنایی به امضای طرفین رسید .

این گزارش می‌افزاید: انعقاد این تفاهم نامه به منظور ارتقای توانمندی و افزایش مهارت دانش آموزان با نیازهای ویژه و بهره‌مندی مستمر از وضعیت‌های موجود در جهت ارائه‌ی خدمات آموزشی براساس استانداردهای آموزشی یکپارچه و منسجم ملی و بین‌المللی و تاکید بیشتر بر آموزش‌های عملی به منظور افزایش سطح دانش فنی و مهارتی گروه‌های هدف در سطوح مختلف صورت گرفت.

براساس این گزارش از جمله اهداف مهم توافهم نامه مذکور شناسایایی مشاغل موجود و آینده پژوهی مشاغل متناسب با گروه‌های هدف، نیازسنجی، برنامه ریزی، ساماندهی و اجرای دوره‌های آموزش مهارتی و ارزش یابی حوزه مربوطه، تدوین و بازنگری استانداردها و پودمان‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف مربوط به گروه‌های هدف و استفاده از وضعیت‌ها و امکانات علمی واجرای طرفین برای افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی است.

گفتنی است، فرهنگ سازی آموزش‌های مهارتی در حوزه‌ی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه وایجاد زمینه‌های اشتغال مهارت یافتگان جویای کار گروه‌های هدف، هدف مهم دیگر در این تفاهم نامه است هم چنین مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضا دو سال شمسی است که تمدید وادامه فعالیت، بازنگری، تصحیح ویا تغیرات در مفاد این تفاهم نامه با توافق طرفین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار