نشست ويژه ستاد مركزي طرح تحول نظام سلامت استان تهران با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در ابتداي اين جلسه دکتر هاشمی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب درخصوص تخصیص منابع اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: در تامین هزینه‌های اجرای طرح تحول هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، فقط بايد با مدیریت صحیح، مشکلاتی که سالها در سیستم درمانی کشور وجود داشته است را برطرف كنيم.

وزیر بهداشت اجرای طرح تحول نظام سلامت را یک انقلاب بزرگ در حوزه سلامت کشور خواند و آن را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تلاش همه جانبه مسئولان و جامعه پزشکی در اجرای هر چه بهتر اين طرح به دور از هر حاشیه‌ای را خواستار شد.

دكتر هاشمي در خصوص رفع مشکلات موجود با بیمه‌ها اظهار داشت: مشکل بیمه‌ها در حال پیگیری است و تا پایان هفته این مشکلات مرتفع خواهد شد.

در پایان اين جلسه، روساي سه دانشگاه علوم پزشکی پايتخت و معاونان آنان، ضمن ارائه گزارشي از نظارت‌هاي انجام شده از زمان آغاز اجراي اين طرح تاكنون، به بيان نكات و چالش های مشاهده شده پرداختند و بر راهكارهاي رفع مسايل تاكيد كردند.

گفتنی است: در این جلسه قائم مقام وزير بهداشت، معاونان درمان و غذا و داروی وزارت بهداشت، روسا و معاونان درمان، غذا و دارو و توسعه مديريت و منابع سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران و جمعی از مدیران وزارت بهداشت حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.