مدیر عامل فولاد هرمزگان گفت: در حال حاضر 5/7 درصد از تولید فولاد خام کشور متعلق به فولاد هرمزگان است و با اين ميزان توليد،اين شركت در سال 92 توانست بین استان‌هاي كشور رتبه سوم تولید را به خود اختصاص دهد

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، مرتضي آقاجانی، سال ۹۳ را سال دستیابی به ظرفیت‌ها در فولاد هرمزگان اعلام کرد و اظهار داشت: دست‌يابي به ظرفیت اسمي شركت، افزایش بهره‌وری کاهش هزینه‌های تولید و بومی سازی قطعات از مهمترین شاخصه‌ها و اهداف كلان فولاد هرمزگان در سال جاري هستند كه مسلماَ تحقق اين اهداف در اين شركت و ساير فولادسازي‌ها به پيشرفت صنعت فولادكشورخواهد انجاميد.

وي اظهار اميدواري كرد:در سال جاری با تلاش و همت بیشتری بتوانیم برای دستیابی به اهداف سازمانی و رسیدن به ظرفيت ها تلاش کنيم و در جهت رفع موانع گام برداريم.

ايشان از صنعت فولاد به عنوان صنعت مادر و زیربنای توسعه‌ی کشور نام برد و ادامه داد: این صنعت از صنایع مهم است و تاکنون نقش اساسی را در کشور ايفا کرده است.

آقاجانی با اشاره به مؤلفه‌های پیشبرد اهداف و هم افزایی در محیط کار گفت:کار‏‏ گروهی، تعلق خاطر ، هم راستایی ، و ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه در محیط کار در رسیدن به اهداف شرکت کمک شایانی خواهد کرد که رهاورد آن رسیدن به قله‌های افتخار است که با تلاش و کوشش جمعي کارکنان در بخش هاي مختلف رقم خواهد خورد.

آقاجانی در ادامه با اشاره به ظرفيتهاي بالاي استان هرمزگان در مقايسه با ساير استانهاي كشور گفت: حضور در مهم‌ترین نقطه راهبردی جهان و دسترسی به آب‌های آزاد، وجود منابع عظیم انرژی نفت و گاز و پالایشگاه و هم جواری استان هرمزگان با مهم‌ترین معادن سنگ آهن از جمله مزيت هاي سرمايه گذاري در بخش صنعت اين استان است.

وی در پایان افزود: توصيه ما به کسانی که می‌خواهند در این صنعت سرمایه گذاری کنند این است که در حال حاضر زمینه‌های فراوانی برای تکمیل زنجیره فولاد در کشور وجود دارد که دارای ظرفیت خالی است و برای سرمایه گذاری بهترین فرصت می باشد بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از این صنعت گام بردارند. /س


 

برچسب ها: اصفهان ، تولید ، پنج و ، هفت ، درصد ، فولاد ، خام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.