در حالیکه تلاش گسترده ای برای جستجوی جسد کودک سه ساله در رودخانه زاینده رود در حال انجام است اما تاکنون پسر بچه پیدا نشده و جستجو همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش به علت بی احتیاطی خانواده ای در یکی از روستاهای حاشیه زاینده رود(روستای مارکده) در شهرستان سامان کودک سه ساله ای به نام ابوالفضل عرب وارد رودخانه می شود و به دلیل شدت جریان رودخانه در آب غرق می شود.
 
در پی اطلاع خانواده به ارگانهای مربوطه مانند پلیس، فرمانداری و هلال احمر تلاش برای جستجوی جسد این کودک سه ساله آغاز می شود اما بعد ازطی بیش از یک هفته جسد این کودک پیدا نشده و همچنان در رودخانه زاینده رود قرار دارد.
 
در راستای پیدا کردن این کودک دریچه های سد زاینده برای کاهش آب در رودخانه و تسهیل در جستجو انجام شد وبیش از300 نفر از اهالی روستاهای مختلف کنار زاینده رود در شهرستان سامان به کمک نیروهای جستجوگر هلال احمر آمدند اما این کودک سه ساله همچنان پیدانشده و تلاش برای جستجوی آن ادامه دارد.
 
سعيد صالحي فرماندار شهرستان سامان، با اشاره به اينكه جسد ابوالفضل عرب(کودک ساله) هنوز در رودخانه زاينده رود است، اظهار داشت: از محل غرق شدن ابوالفضل تا آخرين نقطه شهرستان توسط ده ها اكيپ غواص و غريق نجات بررسي و شناسايي شده است.
 
فرماندار شهرستان سامان اذعان داشت: اميدواريم با ادامه برنامه ها و پيگيري ها به صورت مقطعي بتوانيم جسد را كشف كنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جواد
۰۹:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
انشا... پیدا میشه
آخرین اخبار