دبیر همایش ملی شهر جهانی گفت: نتایج و راهبردهای پیشنهاد شده در چهار پنل علمی همایش ملی شهر جهانی در مراسم اختتامیه جمع بندی و ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهرام گیل آبادی افزود: کمیته علمی همایش شهرجهانی تصمیم گرفته در این همایش که توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران با همکاری دانشگاه ها، مراکز و انجمن های علمی – پژوهشی کشور، برگزار می شود، پس از بررسی و آسیب شناسی سمینارها، تغییراتی در برنامه معمول همایش ها ایجاد کند. به طوری که با تمرکز بر پنل ها و ارائه مقالات برگزیده، نتایج و راهبردهای پیشنهاد شده در چهار پنل در مراسم اختتامیه جمع بندی و ارائه شود.

وی افزود: تلاش دست اندرکاران این همایش، کاربردی کردن مباحث علمی و نظری و استفاده از پژوهش هایی است که در حوزه ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری صورت پذیرفته است.

دبیر همایش ملی شهرجهانی در توضیح پنل هایی که ارائه می شود، بیان کرد: عنوان پنل اول همایش «ارتباطات راهبردی و توسعه اجتماعی» است که توسط دکتر سید محسن بنی هاشمی مدیریت می شود. پنل دوم همایش نیز « فرهنگ و ارتباطات شهری» نام دارد که مدیریت آن بر عهده دکتر عبدالله گیویان است. این دو پنل صبح روز شنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار خواهند شد.

گیل آبادی اضافه کرد: پنل « حکمرانی محلی، مدیریت شهری و شهرجهانی» و پنل « نقش فرهنگ و هنر در ارتباطات و دیپلماسی شهری» نیز عصر روز شنبه 27 اردیبهشت با مدیریت دکتر اجلالی و دکتر سید غلامرضا اسلامی با حضور شخصیت های علمی و مدیران شهری در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران برگزار می شود.

به گزارش "تهران سما" ، کتاب چکیده مقالات همایش شهر جهانی که حاوی 150 چکیده مقاله فارسی به همراه ترجمه انگلیسی آن است در روز اختتامیه همایش به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: همایش ، ملی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار