یک کارشناس صنعت گردشگری آلمان گفت:ایران در معرفی جاذبه های گردشگری نیازمند یک برنامه هدفمند و منسجم است و با کمبود هایی روبروست که با استفاده از شرکت های کارگزاری روابط عمومی بین المللی می تواند این ضعف را جبران کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، فرانک گرافینیستین که به دعوت کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان به این شهر سفر کرده بود در دیدار با رییس اتاق اصفهان تصریح کرد:در صنعت گردشگری جهان حضور شرکت های کارگزاری روابط عمومی بین المللی باعث معرفی جذابیت های گردشگری و سرمایه گذاری در این صنعت می شود .

وی مشخص شدن ظرفیت های گردشگری استان اصفهان را خواستار شد و گفت:تعداد تخت های هتل،ناوگان حمل و نقل،مراکز اقامتی از جمله بخش های صنعت گردشگری است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی تبلیغات در مراکز حمل و نقل هوایی و ریلی را یکی از اقدامات موثر تبلیغات شرکت های روابط عمومی برای معرفی جذابیت های گردشگری عنوان کرد.

وی اصفهان را گنچ پنهانی معرفی کردکه باید به جهانیان شناسانده شود و افزود:نشان دادن ظرفیت های اصفهان نیازمند فرایند تبلیغاتی چند رسانه ای در نزد کشورهای هدف است.

وی خطاب به فعالان گردشگری اصفهان گفت:با توجه به بحران کشورهای عربی در جذب توریست بهترین فرصت برای ایران است که گردشگران خارجی را به سمت خود جذب کند.

وی اظهار داشت:معرفی اصفهان به عنوان مقصد جدید گردشگران خارجی می تواند سهم قابل ملاحظه ای از بازار گردشگری کشورهای اروپایی را به خود اختصاص دهد.

وی به کمبود اطلاع رسانی و تبلیغات جاذبه های گردشگری ایران بویژه اصفهان در رسانه های جمعی و گروهی جهان اشاره کرد و گفت:کشورهایی که از ایران جذابیت کمتری دارند توانسته اند با تبلیغات رسانه ای سهم قابل توجهی از بازار توریسم را به خود اختصاص دهند.

وی استفاده از رسانه های گروهی از جمله شبکه های تلوزیونی ،وب سایت های اینترنتی ،تبلیغات محیطی در فضای شهری ،دعوت از روزنامه نگاران و خبرنگاران گردشگری روزنامه از جمله راهکارهای معرفی جذابیت های گردشگری اصفهان در نزد کشورهای هدف مطرح کرد/س  


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.