به علت زمانبر بودن در پاسخ به ایمیل، ممکن است گاهی که سرتان شلوغ است بعضی از ایمیل‌های مهمتان بدون پاسخ بماند.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، بهتر است ایمیل‌های مهمتان را به TASKS خود اضافه کنید. در بخش بالا و چپ روی عبارت GMAIL کلیک کنید، از لیست ظاهر شده، گزینه TASKS را بزنید. 

برای اضافه کردن ایمیل بر لیست کار‌هایتان باید اول آن را باز کنید و یا با زدن چک مارک کنار تیتر، آن را انتخاب کنید.

حالا از دکمهٔ MORE که در بالای تب‌هاست استفاده کنید و ADD TO TASKS را بزنید. 

می‌توانید با انتخاب چند ایمیل و استفاده از همین گزینه اضافه کردن ایمیل‌ها را هم امکان‌پذیر کنید. 


انتهای پیام/
برچسب ها: ایمیل ، ترفند ، چک مارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.