دغدغه‌های چاقی در خانم‌ها بسیار است که برای کاهش وزن علاوه بر تبلیغ قرص‌های لاغری همراه باعوارض جانبی، افرادی سودجو از این عامل سوء استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، امروزه دغدغه چاقی در خانم‌ها بی‌شمار شده زیرا که تخت تاثیر حرف اطرافیان (که چقدر تو چاقی) قرار گرفته‌اند و اعتماتد به نفسشان را از دست داده‌اند و دنبال راهی برای کاهش وزنشان هستند.

این اعتماد به نفس پایین باعث شده اغلب روش‌های مختلفی برای کاهش وزن تجربه کنند تا به نتیجه دلخواه برسند.

بدون در نظر گرفتن عوارض جانبی آن، یکی از این موارد قرص‌های لاغری است که بسیار در ماهواره‌ها تبلیغ می‌شود.

اگرچه به ادعای تولیدکنندگان این قرص لاغری می‌تواند نتیجه قابل توجهی در کاهش وزن داشته باشند، اما اثرات جانبی و خطرناک نظیر افزایش میزان فشارخون، بی‌خوابی، عصبانیت، گرفتن عضلات شکم و مشکلات کبد را نباید از نظر دور داشت قبل از مصرف هرگونه قرص لاغری از عوارض جانبی آن مطلع شوید.

گاهی قرص‌های لاغری که در ماهواره تبلیغ می‌شود علاوه بر ترکیبات شیمیایی مضر از ماده مخدر شیشه که این ماده از متامفتامین تشکیل شده درون این قرص‌ها استفاده می‌شود، طبق گزارشات اخیر خانم‌هایی قرص لاغری از طریق تبلیغات ماهواره خریداری کرده‌اند و پس از مدتی موجب مرگ آن شده است و طی آزمایشاتی متوجه وجود شیشه در قرص‌ها شده‌اند.

بعضی اوقات سراغ جماعت معتادین که برویم متوجه می‌شویم که بسیاری از آن‌ها با اهداف و تصورات نادرست سراغ موادمخدر رفته‌اند و در دام‌های اعتیاد گرفتار شده‌اند، زیرا که علاوه بر تبلیغ بسیار قرص‌های لاغری، افرادی سودجو هستند که در جایگاه‌های زنانه همانند آرایشگاه‌ها و باشگاه‌ها و ... برای فروش بیشتر در گوش خانم‌ها برای اندامی بهتر مصرف شیشه را زمزمه می‌کنند و این ندای وسوسه انگیز افراد زیادی را در دام این ماده انداخته است.

این ماده اگر چه طب مدت کوتاهی باعث اندام دلخواه شود ولی پس از مدتی متوجه عوارض آن از قبیل پرخاشگری، تندی ضربان قلب، افسردگی،‌بی‌خوابی، بهونه‌گیری و عصبانیت می‌شوید و قصد ترک آن را دارید که متوجه اعتیاد خود به این ماده می‌شود و روز به روز زندگیتان بیشتر تباه می‌شود زیرا که ترک شیشه کار دشواریست.

در این مواقع خانواده به دو دسته تقسیم می‌شوند: دسته اول خانواده‌هایی که متوجه می‌شوند قدرت درک بالایی دارند و متوجه طعمه شدن فرد هستند و در ترک ان او را همراهی می‌کنند.

دسته دوم: خانواده‌هایی هستند که فرد را مقصر دانسته و او را طرد می‌کنند.

حال باید دانست زیبایی باطنی بهتر از ظاهری است بنابراین نباید به خاطر اضافه وزنتان اعتماد به نفستان را از دست دهید و برای کاهش آن راه‌هایی را بدون در نظر گرفتن عوارض جانبی انتخاب کنید./گزارش از خدادادی

انتهای‌پیام/
برچسب ها: سلامتی ، بهتر ، از ، زیبایی ، ظاهریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار