سامسونگ در ابتدای عرضه جهانی گلکسی S5 اعلام کرد، که این اسمارت فون رکورد فروش پرچم دار قبلی آن ها یعنی گلکسی S4 را خواهد شکست، اتفاقی که هم اکنون با انتشار گزارش این شرکت به وقوع پیوسته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارشی که به تازگی در کره جنوبی منتشر شده است، میزان عرضه گلکسی S5 سامسونگ از مرز 10 میلیون دستگاه در مدت زمان 25 روز پس از عرضه گذشته است، و این مسئله یعنی شکستن رکورد قبلی که مربوط به گلکسی S4 این شرکت بوده است.

میزان عرضه پرچم دار قبلی سامسونگ در مدت 27 روز به 10 میلیون دستگاه رسیده بود، البته باید به این نکته توجه داشت که گلکسی S5 نسبت به S4 سامسونگ در کشورهای بیشتری به طور همزمان عرضه شده است.

معمولا میزان فروش مدل های سری S گلکسی در ابتدای عرضه بسیار خوب است و عملکرد خوبی از خود در بازار نشان می دهند، همان طور که اعلام شد گلکسی S4 در مدت زمان 27 روز، گلکسی S3 در مدت زمان 50 روز، گلکسی S2 در 5 ماه و نسل اول خانواداده گلکسی S در مدت 7 ماه به  فروش 10 میلیونی دست یافتند، البته جالب است بدانید که در مقایسه با محصولات رقیب اصلی ساسونگ، یعنی اپل، آیفون 5S و 5C در سه روز اول عرضه توانستند 10 میلیون دستگاه بفروشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار