رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر دو هزار اتوبوس فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی در حال فعالیت هستند که تهدیدی برای تکرار حادثه تلخ آزادگان خواهد بود.

 احمد دنیامالی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات کمیسیون عمران شورا برای توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی گفت: کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با همکاری و تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای تهران برنامه‌های گسترده‌ای را در توسعه حمل و نقل عموم آغاز کرده است.
 
وی ادامه داد: اما در این حوزه یک بحث توسعه است و یک بحث بازسازی و نوسازی و درجه اول ایمنی است که از تمامی مسائل مهم‌تر خواهد بود.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار اتوبوس فرسوده در تهران در حال فعالیت هستند و زمانی که می‌گوییم فرسوده اولین مسئله‌ای که به خطر خواهد افتاد ایمنی است و در کنار آن ناوگان فرسوده به معنای آلودگی هوا و مصرف بیشتر انرژی است.
 
وی افزود: نکته دیگری که باید در این زمینه به آن توجه کرد مطلوبیت سفر است که هم کیفیت نظیر راحتی، تمیزی و زیبایی و هم کمیت را در برمی‌گیرد و می‌بایست هر دو این مسائل در کنار ایمنی در ناوگان حمل و نقل عمومی قرار بگیرد.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: ظرفیت حمل و نقل عمومی باید به اندازه‌ای باشد که در هر 200 متر یک دسترسی به وسیله حمل و نقل عمومی وجود داشته باشد و هم چنین در حال حاضر اولویت کمیسیون عمران در این زمینه نظارت بر 3 هزار اتوبوس گاز سوز است که از ایمن بودن مخازن آن اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چریک فدایی خلق
۱۱:۵۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
با این حرف ها می خواین تمام بودجه مملکت رو سرازیر کنین تو شکم تهران. آخه آقای محترم اتوبوسی که 120 کیلو متر در ساعت سرعت داشته اگر واژگون نمی شد جای تعجب داشت!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
خسته نباشید....
آخرین اخبار