علی‌اصغر ناصربخت گفت: پاکسازی مناطق آلوده تهران از معتادان متجاهر در سالجاری اولویت اصلی است.

علی‌اصغر ناصربخت، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: با اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر چه در بحث عرضه و چه در بحث پیشگیری می‌توانیم اقدامات خوب و موثری انجام دهیم.

وی ادامه داد: موضوع پاک‌‌سازی شهر تهران از معتادان متجاهر به مواد مخدر و پاک‌سازی مناطق آلوده شهر تهران در سال 93 جزو اولویت اصلی ما است تا کنون نیز اقدامات زیادی توسط مسئولان مربوطه صورت گرفته اما آنچه که در منظر مردم است وجود معتادان درسطح معابر شهر و عرضه مواد مخدر در سطح شهر می‌‌باشد که باعث نگرانی مردم شده است.

ناصربخت درباره محل نگهداری معتادان متجاهر اذعان کرد: درحال بالا بردن ظرفیت کمپ‌های نگهداری معتادان هستیم به طوری که در سال گذشته حدود 8 هزار تعداد از سطح شهر تهران جمع‌آوری شد و امسال نیز درصدد هستیم تا ظرفیت این محل‌ها را افزایش دهیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران ادامه داد: در مقوله جمع‌آوری زنان معتاد سطح شهر برنامه‌هایی در دست اجرا است که نتیجه این اقدامات خوب را مردم در سال 93 مشاهده خواهند کرد.

وی همچنین اظهار داشت: اواخر سال گذشته تعدادی از کمپ‌های غیر مجاز شناسایی و در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مطرح شده و سازمان بهزیستی مسئولیت تعطیل کردن کمپ‌های غیر مجاز را بر عهده گرفت که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران تصریح کرد: سیاست ما در خصوص کمپ‌ها، ارتقای سطح کیفی خدمات و گسترش مکان‌های مجاز به تناسب آلوده بودن مناطق در اقصی نقاط شهر است.

ناصر بخت یادآور شد: نظارت برنوع عملکرد و فعالیت کمپ‌ها جزو برنامه‌های اصلی ما می باشد.
انتهای پیام/

برچسب ها: مردم ، فرمانداری ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
8هزار نفر اونم فقط در تهران اونم از نوع تنها متجاهر کم نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
در بعضی مواقع نبود کار باعث گوشه گیری و اعتیاد بعضی از مردم شده
انشاالله دولت یه فکری به حال کسانی که اعتیاد را ترک کردن و برای جوانانی که به دام اعتیاد نبوفتادن بکنه
آخرین اخبار