جلسه بزرگداشت مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) با موضوعیت کنترل، پیشگیری و ممانعت از بساط گستری، دستفروشی و رفع سد معبر برگزار شد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر مهندس رضا قدیمی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در این جلسه با اشاره به ماموریت ادارات ساماندهی در مناطق 22 گانه اظهارداشت :مناطق 22گانه در راستای ساماندهی دستفروشان  اسامی  نیروهای رفع سد معبر خود را به همراه تعداد، مشخصات خودرو و سر اکیپ‌ها در اسرع وقت جهت برنامه‌ریزی به این شرکت ‌اعلام نمایند.
 
وی با بیان اینکه صحن حرم مطهر شامل 21پهنه و پارکینگ می‌‌باشد، تصریح کرد: برای هر منطقه پهنه‌ای مشخص شده  و اداره ساماندهی منطقه مربوطه بعنوان ناظر و مسئول مقیم پهنه تعیین شده است، ضمنا مناطقی که دارای پارکینگ می‌باشند ( 11 منطقه ) به صورت ویژه کلیه ورودیهای پارکینگ را بوسیله نیروهای شهربان و معربان پوشش خواهند داد.
 
قدیمی همچنین از برنامه‌ریزی جهت انجام مانور آمادگی در روز 12 خرداد خبرداد وگفت: مقررشده است تا تراکت‌های آموزشی برای کاروانهایی که از شهرستانها به محدوده حرم مطهر ورود پیدا می کنند تهیه و در اختیار مناطق قرار گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: مقرر شد طی احکامی روسای ساماندهی مناطق به عنوان مسئول مستقیم اکیپهای رفع سد معبر مناطق در پهنه‌ها به شهرداران هر منطقه از سوی شرکت ساماندهی معرفی شوند.
 
قدیمی افزود: تمامی سعی و تلاش ما این است تا با همکاری یکدیگر در هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم ارتحال امام خمینی‌(ره) سهیم با شیم تا بتوانیم زمینه آسایش و آرامش را برای زائران حرم مطهر در یک فضای معنوی فراهم سازیم.

انتهای پیام
برچسب ها: دستفروش ، سدمعبر ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار