تیزن یک پلتفرم منبع باز تحت نظارت بنیاد لینوکس است که در حال حاضر برروی ساعت های هوشمند جدید سامسونگ قرار دارد، اما انتظار می رود که این سیستم عامل بزودی برروی یک گوشي هوشمند نیز قرار گیرد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آیا تیزن در نهایت می تواند تبدیل به پلتفرمیبزرگ در دنیای اسمارت فون ها شود؟یا سرانجام در بازاری که iOS و اندروید بر آن تسلط دارند نادیده گرفته می شود؟ به نظر می رسد که باز هم راهی جز صبر کردن نیست. خبر می رسد که شرکت های اینتل و سامسونگ به سختی در حال کارند تا دولوپرها و توسعه دهندگان را تشویق کنند تا در این بخش فعالیت بیشتری انجام دهند.

برای دستیابی به این هدف گزارش شده که در کنفرانس توسعه دهندگان تیزن به شرکت کنندگان ثبت شده، یک ساعت هوشمند Samsung Gear 2 از سوی سامسونگ و یک NUC mini PC از سوی اینتل بصورت مجانی داده می شود. این رویداد 12 تا 14 خرداد برگزار می شود که تقریبا همزمان با رویداد WWDC 2014 اپل خواهد بود.

تیزن یک پروژه منبع باز تحت نظارت بنیاد لینوکس است که در حال حاضر برروی ساعت های هوشمند جدید سامسونگ قرار دارد، اما انتظار می رود که این سیستم عامل بزودی برروی یک اسمارت فون نیز قرار گیرد. شاید سیاست های سامسونگ و اینتل باعث تشویق بیشتر دولوپرها شود تا بخش نرم افزاری تیزن توسعه بیشتری پیدا کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حالا هر کی
۱۴:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
اولا عمرا موفق بشه دوما اگه اپل اندروید استفاده کنه سامسونگ ورشکست میشه
آخرین اخبار