نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: آمادگی داریم با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی که در استان وجود دارد، در حوزه‌ی مسایل اقتصادی با مسئولان انجمن حمایت از زندانیان استان همکاری و درآمد پایداری برای این انجمن ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در جلسه‌ی مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان استان با اشاره به اینکه، در زمینه‌ی حمایت از زندانیان باید از دو نگاه پیشگیرانه و الگوسازی توجه شود،افزود: خوشبختانه در استان کرمان اقدامات خوبی در حوزه‌ی پیشگیری از جرایم در حال انجام است و دستگاه‌های فرهنگی و پیشگیری استان در این زمینه خوب عمل می کنند .

نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدارس یکی از حوزه‌های در معرض آسیب جرایم هستند، ‌افزود: باید مدارس را در برابر جرایم مصون‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه الگوسازی برای نسل جوان بویژه دانش آموزان در کاهش جرایم نقش موثری دارد، خاطر نشان کرد: باید در زندگی برای فرزندانمان الگوسازی کنیم.

پورابراهیمی با اشاره به فرصت های بسیار خوب استان در خصوص سرمایه گذاری، افزود: اقدامات انجام شده تنها 10 درصد از ظرفیت موجود در استان است و با توجه به این ظرفیت‌ها، بیش از این می‌توان در استان فعالیت کرد/س.
برچسب ها: درآمد ، پیشگیری ، فرصت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.