عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای طمع‌ورزی‌شان بسیار بوده به گونه‌ای که به وسعت تاریخ تکرار شده و پایانی ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "عباس فلاحی باباجان" نماینده آذربایجان شرقی، اهر و هریس در مجلس در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس سخنانش را با حرف دل مردم ایران آغاز کرد و گفت: مردم از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور مان خواستارند تا به احقاق حق خودشان در این مذاکرات دست پیدا کنند.

وی با مورد خطاب قرار دادن اعضای تیم مذاکره‌کننده گفت: شما اجازه یافتید با تدابیر مقام معظم رهبری درباره ابهامی که نظام منفعت‌طلب استکبار درباره فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای به وجود آورده بودند مذاکرات روشن‌فکرانه‌ای را دنبال کنید.

فلاحی اضافه کرد: اما ظاهرا طمع‌ورزی آنان به وسعت تاریخ تکرار شده و پایانی ندارد لذا ملت شریف ایران توقع دارد که خطوط قرمزشان که با رنگ خونشان آغشته شده و تنها برای حفظ امنیت موجه سرزمینشان ضرورت دارد مورد مذاکرات قرار نگیرد.

عضو کمیسیون عمران، رئیس‌جمهور، وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی را مورد خطاب قرار داد و گفت: سرمای جانسوز فروردین 93، داشته و نداشته باغبانان این منطقه را نابود کرده به صورتی که در سرزمینی به وسعت ارسباران، هیچ امکاناتی باقی نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: روستاهای تابعه هریس، اهر میوه‌ای برای استفاده کردن ندارند و مردم صبورمان چشم‌ به راه توجهات مسئولان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکرات ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار