حجت‌الاسلام آشتیانی، عضو جامعه مدرسین حوزه قم گفت: دشمن سعی در از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه کرده و با این کار می‌خواهد پایه‌های نظام را سست کند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حاج آقا آشتیانی در نهمین نشست تخصصی خواهران مبلغ استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه برگزار شد گفت: با این مقام معظم رهبری سال 93 را سال فرهنگ و اقتصاد نامیدند ولی متاسفانه در بخش فرهنگ هنوز کار قابل توجهی انجام نشده و مسئله فرهنگ مهم و جدی بوده و مراجع و حوزه نگران این بوده، زیرا که تلاش مثبت شهری در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نشده است.

وی افزود: قرآن کریم پیامبر و همسران او را مخاطب حجاب می‌داند و تاکید خاصی بر رعایت حجاب از آن‌ها داشته و امروز نیز دولت مردان این را باید از خانواده‌ها و افراد تحت تکفل خود آغاز کنند.

آشتیانی تصریح کرد: دشمن انقلاب و اسلام بی‌عفتی و بی‌حجابی را تبلیغ می‌کند، زیرا که این حجاب و عفت است که نظام را می‌تواند سست کند.

در این مراسم نماینده مردم قم اظهار داشت: حجاب و عفاف را باید از ادارات شروع کرده و در این زمان است که ما از مردم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که حجاب را رعایت کنند. ولی در غیر این صورت هیچ انتظاری نباید از افراد دیگر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام آشتیانی در پایان خاطرنشان کرد: مبلغین خواهر نقش زیادی می‌توانند در این زمینه ایفا کنند، به طوری که با تبیین آیات و روایات حجاب و عفاف، جامعه‌ای حضرت زهرا پسند درست کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فرهنگ سازی ، در ، زمینه ، عفاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار