مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش و پرورش قزوین از فرهیختگان و بازنشتگان فرهنگی درخواست می کند که تجربیات خود را نوشته و به روابط عمومی اداره کل تحویل دهند تا این خاطرات با ارزش ثبت شده و به صورت کتاب درآید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سالار قاسمی در جشن تجلیل از فرهنگیان پیشکسوت استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر شهید رجائی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: لازم بود که همه مسئولان استانی شرکت کنند و از حضور پیشکسوتان فرهیخته استان قزوین بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیشکسوتان فرهنگی افرادی هستند که عمر خود و جوانی خود را در راه تربیت مردم این کشور و مرز و بوم صرف کرده‌اند و سرمایه‌های ارزشمند جامعه ما محسوب می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بازنشتگان فرهنگی مصداق این فرمایش امام صادق(ع) هستند که می فرماید: هم آن کسی که درس می آموزد و هم فردی که درس می آموزاند باید نسبت به آموختن حرص و ولع داشته باشند حتی اگر علم در خانه‌ای زیر شکم شتر باشد.

قاسمی بیان کرد: بازنشستگانی که در دو دهه قبل تدریس می‌کردند با سختی‌ها و مشکلات فراوانی رو به رو بوده اند چرا که تدریس، علم آموزی و امکتنات آموزشی در گذشته به اندازه امروز فراهم نبوده و زحمت بسیاری را برای تعلیم و تعلم متحمل می‌شدند.

وی افزود: بزرگواران و فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت گنجی گران بها هستند که همه مسئولان باید از تجربیات گرانقدر این عزیزان که حاصل یک عمر آموزگاری است استفاده کنند چرا که این افراد سرمایه‌های با‌ارزش ایران زمین هستند.

قاسمی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش قزوین از فرهیختگان و بازنشتگان فرهنگی درخواست می کند که تجربیات خود را نوشته و به روابط عمومی اداره کل تحویل دهند تا این خاطرات با ارزش ثبت شده و به صورت کتاب درآید و در موزه فرهنگ و آموزش قزوین به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: قزوین ، خاطرات ، پیشکسوتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.