به مناسبت هفته معلم از17 فرهنگي بازنشسته سال 95در شهرستان برخوار تجليل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در اين مراسم که در تالار شهرداري حبيب آباد برگزار شد رئيس آموزش و پرورش شهرستان گفت: جايگاه و ارزش كار معلمان موجب شده است تا در نظام ما يك هفته به عنوان هفته معلم تعيين شود تا در اين زمان از تلاش ها و زحمات اين قشر فداكار و زحمتكش قدرداني شود.

علي بابايي افزود:امروزه مغز افزار مهم‌ ترازسخت‌ افزاراست ومعلمان، پرورش ‌دهندگان نرم‌افزار هستند و از جايگاه اصلي در توسعه پايدار جامعه برخوردارند.

وي تصریح کرد: پرچم جامعه اي همواره در حال اهتزاز است كه قلم هاي آن استوار باشد و جامعه اي به پيشرفت خواهد رسيد كه پيشكسوتان آن پيشرو باشن و در عرصه تعليم و تربيت بازنشستگي معنايي ندارد چرا كه انساني كه با عشق و عاطفه در كلاس درس حاضر مي شود هيچگاه به خستگي تن نمي دهد.



انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
تقدیر خشک و خالی چه معنایی دارد ؟ اگر راست می گوئید حقوق بازنشستگان فرهنگی را که نصف شاغلین همترازشان حقوق دریافت می کنند را همسان با شاغلین کنید !!! تا بیش از این تحقیر نشوند !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
دولت تدبیر و امید بازنشستگان فرهنگی را فراموش کرده است و دربست به فکر شان و منزلت و ارتقائ و افزایش حقوق شاغلین فرهنگی است آخه چرا بازنشستگان فرهنگی را مورد بی مهری قرار می دهید ؟ چرا باید بازنشستگان فرهنگی سال های قبل فرض سال 1387 که خودم در همان سال بازنشسته شده ام نصف شاغلین همتراز خودمان بعد ازسی سال سنوات خدمت حقوق بگیریم !! آیا انصاف است ؟
آخرین اخبار