ریاست جمهوری روسیه دستور داد نیروهای ارتش این کشور پس از پایان تمرینات نظامی در مرزهای اوکراین به پایگاه‌های نظامی بازگردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز؛  ولادیمیر پوتین" ریاست جمهوری روسیه روز دوشنبه دستور داد نیروهای ارتش این کشور پس از پایان تمرینات نظامی در نزدیکی مرزهای اوکراین به پایگاه‌های نظامی بازگردند.

ریاست جمهوری روسیه در بیانیه خود از کی‌یف خواست به عملیات‌های خشونت آمیز خود در شرق این کشور پایان داده وتمامی مسائل را به شیوه مسالمت آمیز حل و فصل کند.

"پوتین" همچنین با استقبال از رایزنی بین مقامات اوکراین و حامیان فدرالیسم در شرق این کشور، از کی‌یف خواست هر چه سریعتر نیروهای خود را از شهرهای شرقی خارج کند.

در همین حال یک منبع نظامی روسی امروز دوشنبه اعلام کرد: رزمناو "ویلا گلف" که حامل موشک‌های آمریکایی است ، روز جمعه 23 می ، وارد آب‌های دریای سیاه می‌شود.

این منبع نظامی گفته است : این رزمناو آمریکایی به سمت آب‌های سیاه در حرکت است تا عملیات‌های نیروهای دریایی آمریکا را به اجرا دربیاورد.

همچنین امروز نیروهای دفاع مردمی در اسلاویانسک در شرق اوکراین از بازداشت دو تن از نیروهای سازمان اطلاعاتی آمریکا (سی آی ای) خبر دادند.

همچنین خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد پوتین از اوکراین خواست هرچه سریعتر نیروهای خود را از شرق کشور خارج کند.  

انتهای پیام/

برچسب ها: پوتین ، روسیه ، سوریه ، اوکراین ، روس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
زنده باد پوتین
آخرین اخبار