پایانه تاکسیرانی شمشیری آماده بهره‌برداری شد

شهردار منطقه9 تهران با اشاره به توسعه حمل ونقل عمومی در سطح منطقه گفت: پایانه تاکسیرانی شمشیری آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: پایانه مسافربری سه راه آذری یکی از مهمترین مبادی سفرهای دورن شهری شهروندان جنوب غرب تهران است و مشکلات موجود در پایانه و کمبود فضای موجود جهت استقرار ناوگان حمل ونقل عمومی از مواردی بود که شهروندان بطور جدی خواستار اصلاح آن بودند.

وی تصریح کرد: به علت تقاضای زیاد سفر در این بخش از پایتخت و استفاده نامناسب از فضای موجود جهت توقف نقلیه همگانی و پس از مطالعات صورت گرتفه توسط این معاونت و پس از اخذ مصوبات کمیته حمل ونقل سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران، احداث پایانه مورد تایید قرار گرفت.

حسینی تصریح کرد: پایانه تاکسیرانی شمشیری با ظرفیت 500دستگاه تاکسی در قالب 9خط، 4خط شهرک‌های اقماری حومه و 5خط شهری به شهروندان و مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: با اصلاح هندسی و تغییر وضعیت اعم از پوشش سرتاسری نهر و جابجایی و کاهش عرض رفیوژ میانی در خیابان امامزاده عبدالله (ع) حدفاصل تقاطع جرجانی و سه راه آذری نسبت به افزایش مساحت پایانه تا حد امکان اقدام شد.

شهردار منطقه9 خاطرنشان کرد: عملیات مسقف نمودن پایانه فیزیکی دیگر از اقداماتی بود که اخیرا به پایان رسید و همواره مناسب‌سازی معابر حریم پایانه‌های تاکسیرانی در راستای سهولت تردد شهروندان در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و در قالب اصلاح هندسی و تغییر وضعیت اجرایی شده است.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار