جشنواره آموزشی تشکل‌های دانشجویی دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس با حضور 18 تشکل دانشجویی در شیراز برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جشنواره آموزشی تشکل‌های دانشجویی  دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس با همکاری اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و واحد شیراز با حضور معاون آموزش و برنامه ریزی اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و محمد مختاری نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت در تشکل های دانشجویی استان فارس به مدت دو روز و با شرکت 18 تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد .

مختاری در این جشنواره آموزشی هدف از برگزاری این کارگاه را آگاهی بخشی و بالا بردن سطح معلومات تشکیلاتی و سیاسی اعضاء تشکل های دانشجویی استان دانست .

نخستین جشنواره آموزشی تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس با برگزاری کارگاه های متنوعی در حوزه های برنامه ریزی استراتژیک تشکل‌های دانشجویی، مدیریت تحول، مبانی حقوق اساسی و آموزش های عمومی حقوق و مبانی علم سیاست و اندیشه های سیاسی آن با حضور اساتید مجربی برگزار شد که با استقبال چشمگیر اعضاء تشکل های استان فارس روبرو شد.

لازم به ذکر است که در پایان این کارگاه جلسه پرسش و پاسخ با حضور اساتید به تفکیک با هر تشکل برگزار و به سؤالات آنها پاسخ داده شد .

گفتنی است این جشنواره آموزشی، برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی و به منظور توانمندسازی اعضای شورای مرکزی تشکل های اسلامی سیاسی در استان های لرستان، آذربایجان شرقی، مازندران، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و خراسان شمالی در واحدهای دانشگاهی خرم آباد، تبریز، ساری، شیراز، بوشهر و مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار