سخنگوی دستگاه قضا گفت: پرونده "ب.ز" در حال بررسی است، سعی می‌کنیم اموال را قبل از محاکمه و اجرای حکم مصادره کنیم، البته این متهم صداقت لازم را در بیان مسائل نداشته و بنده این نقل قول را از بازجویی‌های صورت گرفته اعلام می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، دادستان کل کشور در ادامه شصت و دومین نشست خبری به پرونده "ب.ز" هم ورود کرد.

دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که روز گذشته نمایندگان مجلس اعلام کردند که دولت و وزارت خارجه درباره پرونده "ب. ز" با قوه قضائیه همکاری نداشته‌اند، صحت این امر چیست، آخرین وضعیت پرونده و این همکاری‌ها چگونه است، تصریح کرد: خیر اینگونه نیست، در این پرونده دولت، وزارت خارجه، وزارت نفت در حد توان همکاری داشته‌اند اما بحثی که داریم این است که آیا می‌شود این اموال را قیمت گذاری کرد تا بابت بدهی وزارت نفت استفاده شود، در این خصوص وزارت نفت اعلام کرده است که ما تنها پول دریافت خواهیم کرد، چرا که ممکن است اموال آن در رهن و یا... باشد.  
 
سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد: این پرونده در حال بررسی است، سعی می‌کنیم اموال را قبل از محاکمه و اجرای حکم مصادره کنیم، البته "ب. ز" صداقت لازم را در بیان مسائل نداشته و بنده این نقل قول را از بازجویی‌های صورت گرفته اعلام می‌کنم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سخنگو ، دستگاه ، قضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار