عضو تیم معماری دانشگاه آزاد قزوین گفت: تیم معماری دانشگاه آزاد قزوین در هفتمین دوره مسابقات پل ماکارانی مجارستان با گرایش سازه های سنگین شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

 

 

وحید کشن فلاح گفت: در این مسابقات که در 30 می به مدت یک روز برگزار می شود 17 تیم از کشورهای مختلف از جمله ایران مجارستان، آلمان، رومانی، ایتالیا و دانمارک شرکت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین دو تیم پنج نفره از دانشگاه آزاد قزوین متشکل از مهسا بابایی، وحید کشن فلاح، سید نقی حسینی، حامد انباز دانشجویان کاردانی معماری و محمد حسن امیری دانشجوی کارشناسی عمران نیز در این مسابقات حضور دارند که قرار است در صورت پیروزی جایزه خود را به کودکان سرطانی تقدیم کنند.

 

فلاح افزود: هدف از برگزاری این مسابقات شبیه سازی شرایط واقعی به صورت ماکت و آزمایشگاهی است و آثار آماده شده برای این مسابقات باید وزنی کمتر از یک کیلوگرم داشته باشند و بتواند تا 450 کیلوگرم را تحمل کنند.

وی یادآورشد: دوره قبلی این مسابقات در سال 92 با هدف تحمل وزن 350 کیلوگرم در کشور مجارستان برگزار شد که در این مسابقات کشور مجارستان مقام اول و دوم و کشور آلمان هم مقام سوم را در بین 12تیم کسب کرد و تیم دانشگاه آزاد قزوین موفق یه کسب رکورد بلندترین سازه با طول هشت متر ارتفاع شد.

فلاح اظهارداشت: جایزه تیم اول این مسابقات بالغ بر چهار هزار دلار، تیم دوم دو هزار دلار و تیم سوم یک هزار و 500 دلار است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.