در بازدید اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معظم له طی دست‌خطی از تلاش عناصر مؤمن و کارآمد این نیرو قدردانی و برای آنان توفیق روزافزون مسألت کردند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران فرمانده معظم کل قوا در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه طی دست‌خطی بالندگی در سپاه را از برکات توکل، اعتماد به نفس و جرأت اندیشیدن و اقدام دانستند.

بر اساس این گزارش به نقل از سپاه نیوز، در بازدید اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معظم له طی دست‌خطی از تلاش عناصر مؤمن و کارآمد این نیرو قدردانی و برای آنان توفیق روزافزون مسألت کردند.
 
متن دست‌خط فرمانده معظم کل قوا بدین شرح است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
بار دیگر نشانه‌‌های روشن بالندگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از برکات توکل و اعتماد به نفس و جرأت اندیشیدن و اقدام است، در نمایشگاه هوا – فضا مشاهده شد. خدای بزرگ را بر نعمت وجود این عناصر مومن و کارآمد و نتایج سعی و عمل آنان سپاس می‌گویم و توفیق روزافزون آنان را از خالق اندیشه و استعداد مسألت می‌کنم.
 
مهم آن است که رشته‌ کار بزرگ و حساس خود را رها نکنید و پیشرفت در کیفیت و نیز در کمیت را با توکل و اخلاص دنبال کنید. خدا یار و نگهدارتان باد.
 
سید علی خامنه‌ای
 
93.2.21

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار