سرپرست فدراسیون هندبال گفت: برای برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم هرچه زودتر انجام شود.

خسرو نصیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون فرصت 3 ماهه‌ای داریم بنابراین در تلاش هستیم هرچه زودتر آن‌را انجا دهیم.

سرپرست جدید فدراسیون هندبال تصریح کرد: برای پست ریاست فدراسیون من هم کاندیدا خواهم شد البته قبل از آن باید از سرپرستی استعفا دهم.

وی در خصوص عملکرد کوزه‌گری گفت: وی از پیشکسوتان هندبال است و عملکرد خوبی در این مدت داشته است و بعد از این نیز از نظرات وی استفاده خواهیم کرد و در نظر داریم اتاق فکر تشکیل دهیم از کوزه‌گری نیز بهره ببریم.

برگزاری اردوهای تیم ملی بزرگسالان آقایان در خرداد

نصیری در مورد وضعیت اردوهای تیم ملی بزرگسالان مرد گفت: نخستین اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال بزرگسالان آقایان کشور جهت حضور در رقابت‌های آسیا کره (اواخر شهریور و اوایل مهر در اینچئون) برگزار خواهد شد.

وی در خصوص عدم حضور برخی بازیکنان در تیم ملی گفت: همه ملی ‌پوشان در اختیار تیم ملی خواهند بود و همه آن‌ها اعلام آمادگی کردند و خوشبختانه مشکل خاصی در این خصوص نیست و ماچک نخستین اردو را با 33-32 نفر در تهران برگزار خواهد کرد.

نصیری در خصوص عملکرد بانوان در مسابقات هند بال توسعه آسیا گفت: ملی‌پوشان زیر 19 سال ایران عملکرد خوبی در این رقابت‌ها از خود ارائه کردند و با توجه به این که هندبال در میان بانوان نوپا است و سفرهای خارجی زیادی ندارند کسب مقام دومی خیلی خوب ا ست و ما سعی می‌کنیم این استخوان بندی تیم ملی امید را حفظ کنیم و چند بازیکن خوب برای رقابت‌های سال آینده آسیا نگه داریم.

وی اشاره کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در بخش بانوان آذر 93 در یکی  از کشورهای قاره کهن برگزار خواهد شد.

سرپرست جدید فدراسیون هندبال در مورد برگزاری لیگ 93 عنوان کرد: هنوز زمان برگزاری لیگ 93 معلوم نیست. باید بنشینیم و برنامه ریزی کنیم که کی و چه زمانی آغاز کنیم.

آمادگی سپاهان و ذوب‌آهن برای مسابقات لیگ برتر

 نصیری در ادامه به آمادگی تیم‌های سپاهانی و ذوب آهن برای رقابت‌های لیگ برتر افزود: تیم‌های بزرگی چون فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن که در رقابت‌ها سال گذشته حضور نداشتند برای شرکت در مسابقات لیگ برتر اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تیم‌های به دلیل مشکلات مالی نتوانستند در لیگ باشند و حضور دوباره آن‌ها در این رقابت‌ها کیفیت این رقابت‌ها را بالا می‌برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، مسابقات ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.