رئیس اداره كار، رفاه و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم گفت : امسال درآمد صدورپروانه اشتغال اتباع بیگانه دراین منطقه 9 برابر افزایش یافته است .

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس سلیمان رنجبری افزود : در این مدت درآمد صدور این پروانه ها یک میلیارد و پنجاه و یک میلیون ريال است .

پارسال درآمد حاصله از صدور پروانه اشتغال اتباع بیگانه یکصدو نود میلیون ريال بوده است .

وی افزود : صدور و تمدید پروانه اشتغال اتباع خارجه و تأیید صلاحیت عمومی شرکتهای فعال در منطقه آزاد قشم رقمی بالغ بر پنج میلیارد و هفتصد و سی و شش میلیون ريال در سال 92 آمد داشته که در سال 91 این رقم یک میلیارد و هفتصدو هشتاد میلیون ريالبوده است .

وی گفت : در این خصوص هیچ محدودیتی وجود ندارد و این آمادگی را جهت خدمات رسانی به کلیه شرکتهایی که قصد فعالیت در جزیره قشم را دارند اعلام میداریم.

رئیس اداره كار، رفاه و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح كرد: سازمان این آمادگی را دارد تا برای اتباع خارجه ای که دارای مجوز های اقامتی قانونی هستند پروانه اشتغال صادر و تمدید کند .

رنجبری گفت : تمدید پروانه اشتغال اتباع خارجی شاغل در بخش تجاری فقط با ارائه مدارك واردات كالا از گمرك سازمان منطقه آزاد قشم امكان پذیر خواهد بود./س
 
برچسب ها: صدور ، پروانه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.