مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از صدور 2 هزار و 530 فقره پروانه فعالیت از سوی نظام صنفی امور کشاورزی برای بهره برداران این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرهادی گفت: در راستای سازماندهی، ساماندهی، نظم بخشی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و بهره برداران در بخش کشاورزی و منابع طبیعی، نظام صنفی بخش کشاورزی شهرستان قائم شهر اقدام به صدور 2 هزار و 530 فقره پروانه فعالیت برای بهره برداران کرده است.

وی به آیین نامه نظام صنفی کارهای کشاورزی مصوبه سال 86 هیات دولت و سال 87 معاون اول رییس جمهور اشاره کرد و افزود: به منظور حمایت از حقوق تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی، نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان قائم شهر به موجب مقررات قانونی به همت اداره آموزش و ترویج این مدیریت در سال 88 تشکیل و شروع بکار کرد و درسال 92 تولی گری نظام صنفی کشاورزی از جهاد کشاورزی به تعاون روستایی واگذار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر تصریح کرد : تلاش برای استیفای حقوق و خواسته های مشروع و قانونی اعضا، نظارت و کنترل بر تولید محصول سالم و با کیفیت در مراحل مختلف باهماهنگی و همکاری دستگاه های ذیربط از وظایف این نظام است.

فرهادی به استقبال خوب بهره برداران از نظام صنفی کارهای کشاورزی اشاره کرد و گفت:برای ایجاد امنیت شغلی باید مجوز فعالیت برای هر شغلی صادر تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

وی با اینکه 2 هزار و 430 فقره پروانه فعالیت در زمینه های مختلف کشاورزی صادر شده است افزود: بیشترین پروانه صادره مربوط به پرورش مرکبات و کمترین آن در زمینه پرورش گوسفند بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر تصریح کرد: بهره برداران فعال بخش کشاورزی بامراجعه به نظام مستقر در شهرستان برای دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند.
 

انتهای پیام/ ا

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۷:۳۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
سلام
400 هزار تومن پول بی زبون برای گرفتن پروانه فعالیت برای چی از کشاورز بدبخت میگیرید؟؟؟