مردم ایالت تگزاس آمریکا با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند و ممکن است منابع آب شرب در این ایالت تا 3 ماه دیگر به‌طور کامل به اتمام برسند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی، مراکز شهرداری بیش از 43 شهر در ایالت تگزاس اعلام کرده‌اند با کمبود شدید آب مواجه هستند و نسبت به پایان منابع در این شهرها تا پایان فصل تابستان هشداد داده‌اند.

گفته می‌شود از 43 شهری که دچار بحران کمبود آب شده‌اند، شهرداری‌های 12 شهر اعلام کرده‌اند که منابع آبشان تا کمتر از 45 روز دیگر به پایان خواهند رسید.

منطقه باندرا که در مرکز این ایالت قرار دارد با بیش‌ترین کمبود مواجه شده است. گفته می‌شود دریاچه‌ای که تاکنون آب این شهر را تامین می‌کرده، بیش از 1 مایل فروکش کرده است. هم اکنون اغلب مردم این شهر آب آشامیدنی خود را از مناطق همسایه خود تهیه می‌کنند و با تانکر به خانه‌های خود می‌برند. برخی نیز برای رسیدن به آب به حفر چاه پرداخته‌اند.

به گفته الیزابت فازیو، مدیر کمیته امور منابع طبیعی تگزاس،‌"اگر این وضع ادامه داشته باشد و اقدامی صورت نگیرد، شرایط مردم این منطقه به زودی بسیار اسف‌بار خواهد بود."

انتهای پیام/


برچسب ها: آب ، کمبود ، تگزاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار