خلبان یک جنگنده آمریکایی به علت بروز نقص فنی در موتور، دو مخزن سوخت را نزدیک منازل مسکونی در کره جنوبی، از داخل هواپیما به بیرون پرتاب کرد، اما این اقدام تلفاتی نداشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا، شبکه تلویزیونی وای تی ان کره جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرد خلبان یک جنگنده آمریکایی به علت بروز نقص فنی در موتور، دو مخزن سوخت را نزدیک منازل مسکونی در کره جنوبی، از داخل هواپیما به بیرون پرتاب کرد، اما این اقدام تلفاتی نداشت. 

خلبان جت جنگنده اف-16 نیروی هوایی آمریکا مجبور شد حدود ساعت 11:15 دقیقه صبح روز چهارشنبه به وقت محلی دو مخزن سوخت یدک را در یک مزرعه شالیکاری و زمینی خالی در شهر گیمجه واقع در جنوب غربی کره شمالی به بیرون پرتاب کند. 

منطقه‌ای که این مخازن سوخت در آن سقوط کردند در حدود 200 متری منازل مسکونی قرار داشت، اما با توجه به اینکه در زمان سقوط این مخازن کسی از منطقه عبور نمی کرد، این اقدام هیچ تلفاتی بر جا نگذاشت.

 گزارش ها به نقل از پلیس و مقامات نظامی حاکی از آن است که خلبان به علت بروز نقص فنی در موتور هنگام ماموریت آموزشی روزانه مجبور به پرتاب کردن دو مخزن سوخت یدک از هواپیما به بیرون شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، کره ، جنوبی ، مخزن ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار