مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: 23 هزار نفر در چند روز گذشته از دریافت یارانه‌ انصراف دادند/ دولت مخالف افزایش قیمت خودرو است ، قوه قضاییه آماده پرداخت هزینه مبارزه با فساد اقتصادی است/محاکمه‌های علنی در مفاسد اقتصادی حکم بازدارندگی دارند + صوت ، ایستادگی ملت ایران در مقابل تقسیم دنیا به "سلطه‌گر و سلطه‌پذیر" امریکا را عصبانی کرده است/ موضوعات هسته‌اي و حقوق بشر بهانه‌های دشمن برای منصرف کردن ملت ایران از ایستادگی است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایستادگی ملت ایران در مقابل تقسیم دنیا به "سلطه‌گر و سلطه‌پذیر" امریکا را عصبانی کرده است/ موضوعات هسته‌اي و حقوق بشر بهانه‌های دشمن برای منصرف کردن ملت ایران از ایستادگی است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/31/2276895_674.jpg

فرمانده معظم کل قوا تاکید کردند: ملت ايران بواسطه پيروزیی انقلاب اسلامی، 35 سال است که در مقابل عادت نفرت‌انگيز و زشت ِ نظام سلطه برای تقسيم دنيا به سلطه‌گر و سلطه‌پذير ايستاده و به همين علت، قدرت‌های زورگو و باجگير بين‌المللی و در رأس آنها آمريکا برآشفته و خشمگين شده‌اند.

23 هزار نفر در چند روز گذشته از دریافت یارانه‌ انصراف دادند/ دولت مخالف افزایش قیمت خودرو است
سخنگوی دولت گفت: دولت مخالف افزایش قیمت خودرو است و شورای رقابت نیز هرگونه موافقت با گران‌شدن قیمت خودرو را تکذیب کرده است.

قوه قضاییه آماده پرداخت هزینه مبارزه با فساد اقتصادی است/محاکمه‌های علنی در مفاسد اقتصادی حکم بازدارندگی دارند + صوت

سخنگوی دستگاه قضاییه با بیان اینکه مبارزه با فساد سخت است و هزینه دارد گفت: به حول قوه الهی همه دست اندرکاران مبارزه با فساد از جمله قوه قضاییه آماده است که این سختی را بپذیرد، تحمل کند و هزینه مبارزه با فساد را بپردازد.

روحانی امروز با "بان‌کی‌مون" و رئیس‌جمهور سریلانکا دیدار می‌کند
رییس‌جمهور کشورمان امروز با رییس‌جمهور سریلانکا و "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو می‌کند.

تشریح وضعیت پرونده ضارب "شهید خلیلی" / اطلاع رسانی نهایی توسط سخنگوی دستگاه قضا

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/31/2276907_138.jpg

شعبه رسیدگی کننده وقت دادگاه ضارب شهید خلیلی را تعیین کرده که طبق گفته سرپرست دادگاه‌های استان تهران، سخنگوی دستگاه قضا در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد.

رونمایی از جایزه ویژه پژوهشی امام خمینی(ره) توسط آيت‌الله رفسنجاني

 در سی و دومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ميرزاده و توسط آيت الله هاشمي رفسنجاني از جایزه ویژه پژوهشی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامي رونمایی شد.

رسیدگی به پرونده "بابک زنجانی" و "سعید مرتضوی" در دستور کار مسئولان قرار گیرد

عضو کمیسیون صنایع با مورد خطاب قراردادن دادستان کل کشور از وی خواست تا پرونده‌های بابک زنجانی و سعید مرتضوی را رسیدگی کند.

امشب پیروزبخت در برنامه نگاه دو حضور می‌یابد
رئیس سازمان ملی استاندارد به منظور بررسی برنامه‌های سازمان متبوعش پیرامون اقتصاد مقاومتی در برنامه نگاه دو حضور می‌یابد.

قدردانی 240 نفر از نمایندگان از فعالیت‌های اشتغال مولد کمیته امداد امام(ره)
 240 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های اشتغال مولد و پایدار کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراسم جشن خودکفایی 120 هزار خانواده تحت حمایت تشکر کردند.

حماسه‌ « فتح خرمشهر» ‌سرنوشت جنگ را به نفع ایران تغییر داد‌

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم خردادماه روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، «فتح خرمشهر» را مظهر اقتدار و مقاومت ملی ایرانیان و عرصه‌ شکوفایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملت ایران برای ایجاد تحولات راهبردی در روند جنگ تحمیلی و رخدادهای پس از آن دانست.

روحانی: توسعه مناسبات میان ایران و روسیه به نفع همه ملت‌های منطقه است/ پوتین: مواضع دو کشور حتی در شرایط بحران‌زده هم در یک جهت بوده است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/31/2276964_689.jpg

 رییس‌ جمهوری اسلامی ایران در دیدار با ولادیمیر پوتین رییس‌ جمهوری روسیه با تأکید بر توسعه و تقویت بیش از پیش مناسبات دو کشور گفت: مشارکت و همگرایی ایران و روسیه زمینه‌ساز ایجاد منطقه‌ای باثبات و امن خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار