دبیر ستاد بزرگداشت 4 خرداد روز "دزفول نماد مقاومت و پایداری ایران" گفت: دزفول شهر مقاومت در برابر بیشترین موشک‌ها و بمباران‌ها از سوی دشمن بوده و پایداری مردم این شهر در جهان اسلام مثال زدنی است.

سردار عبدالکریم گل‌پیچی دبیر ستاد بزرگداشت 4 خرداد روز "دزفول نماد مقاومت و پایداری ایران" در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: روز 4 خرداد به عنوان روزی شناخته می‌شود که ایستادگی قهرمانانه مردم دزفول در طول دوران دفاع مقدس را یادآور شده است.
  
وی افزود: دزفول شهر مقاومت در برابر بیشترین موشک‌ها و بمباران‌ها از سوی دشمن بوده و پایداری مردم این شهر در جهان اسلام مثال زدنی است.
  
سردار گل‌پیچی تصریح کرد: به همین مناسبت در روز یکشنبه 4 خرداد مراسمی در سراسر ایران از جمله در دزفول و نیز در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
  
دبیر ستاد بزرگداشت 4 خرداد روز "دزفول نماد مقاومت و پایداری ایران" خاطر نشان کرد: رونمایی از 5 کتاب دفاع مقدس با نام‌های دزفول پایتخت مقاومت ایران، دزفول به روایت کودکان، مجموعه اشعار با نام سرود پایداری و کتاب خاطرات یکی از شکنجه دیده‌گان در دوران رژیم طاغوت با عنوان سال‌های صبوری و نیز کتاب منظومه شهر من شهر دزفول در این روز انجام خواهد شد.
  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار