سامسونگ اعلام کرده است که نسخه طلایی Galaxy S5 را در 9 خرداد عرضه خواهد کرد. مدل طلایی این پرچمدار سامسونگ قیمتی برابر با مدل های مشکی و سفید خواهد داشت.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سامسونگ اعلام کرده است که نسخه طلایی Galaxy S5 را در 9 خرداد عرضه خواهد کرد. مدل طلایی این پرچمدار سامسونگ قیمتی برابر با مدل های مشکی و سفید خواهد داشت. تمام ویژگی های رنگ های دیگر را نیز دارا می باشد. نسخه 4.4 اندروید کیت کت و نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن 1080 و حسگر اثر انگشت، نمایش دهنده ضربان قلب و دوربین 16 مگاپیکسل. پردازشگر آن نیز Snapdragon 801 چهار هسته ای است و باتری آن 2800 میلی آمپر می باشد.

گزارش ها نشان می دهد که LG G3 و S5 Prime به طور همزمان عرضه خواهند شد. حداقل دو منبع موثق، تا به الان حضور همزمان این دو مدل را تایید کرده اند. این دو مدل به نام های  S5 و S5 killer شناخته می شوند.

سامسونگ نیز اعلام کرده است که S5 Prime به عنوان پاسخ مستقیم به LG G3 ارائه شده است. قبلا نیز گزارشی را در این راستا منتشر کرده بودیم، اما در آن زمان احتمال حضور همزمان این دو مدل، به مانند حال، بالا نبود.

برچسب ها: سامسونگ ، snapdragon ، galaxy s golden
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۱۸:۵۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
بالاخره چسب زخم اومد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
لطفا قیمت گوشی جدید سامسونگ درایران بنویسید. عبدالهی روستای کردوان علیا .استان بوشهر
آخرین اخبار