برگزاری نکوداشت خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی دکتر محمد علی موحد در دانشگاه تبریز آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی دکتر محمد علی موحد در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، این آیین با حضور چهرههای برجسته علمی و فرهنگی کشور، به پاس یک عمر کوشش صادقانه و تکاپوی ارزشمند دانشمند فرهیخته ایران زمین، در راه اعتلای دانش و اندیشه و دفاع از منافع ملی و وحدت سرزمینی ایران در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این مراسم از سه جلد کتاب با عنوانها ارج نامه استاد، (با قافله شوق با آثاری از بزرگان علم و ادب کشور شامل مطالبی درباره مقام علمی وی و مقالات اهدایی به استاد)، شمع جادوی امید (جلد دوم مقالات اهدایی به استاد) و کتابشناسی توصیفی و تحلیلی آثار استاد موحد رونمایی شد.

دکترمحمدعلی موحد ادیب، تاریخ نگار، حقوقدان، عرفانپژوه و عضو برجسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی جمهوری اسلامی ایران، در دوم خرداد سال 1302 در تبریز زاده شد. وی پس از تکمیل تحصیلات مقدماتی در تبریز، وارد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران شد و در گرماگرم نهضت ملی شدن نفت، به جمع کادر حقوقی شرکت نفت ایران پیوست و به درجه معاونت اجرایی سازمان اوپک ارتقا یافت و تا کنون نیز در عمر پر برکت خود لحظهای از کار، تحقیق و خدمت به کشور باز نایستاده است./س
 
 
 
برچسب ها: کتاب ، ارزشمند ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.