مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور از پیش‌بینی افزایش سرمایه صندوق تا 200 میلیارد ریال ظرف روزهای آینده خبر داد.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک ، بهزاد بانکی‌پور در نشست اعضای صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور در اراک اظهار داشت: این صندوق هم اکنون به عنوان ششمین صندوق ملی کشور مشغول فعالیت است.

وی افزود: 250 اتحادیه و تشکل زنبورداری در حال حاضر اعضا و سهام‌داران این صندوق هستند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور گفت: این صندوق در اسفند ماه سال 91 با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال تاسیس شد و در دی ماه سال گذشته سرمایه آن به 50 میلیارد ریال افزایش یافت که پیش‌بینی می‌شود در چند روز آتی به 200 میلیارد ریال خواهد رسید.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور بیان کرد: این صندوق از بین 84 صندوق کشوری، شهرستانی و ملی موجود در کشور سریع‌‌ترین رشد سرمایه را داشته و ظرف یک سال سرمایه آن به 200 میلیارد ریال افزایش یافته است.

بانکی‌پور در ادامه از شناسایی 300 تشکل مرتبط با زنبورداری اعم از کندو سازی و... خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌پش‌بینی می‌شود با توجه به عضوگیری‌های جدید و انجام برنامه‌های پیش‌بینی شده تعداد و اعضای صندوق به 600 سهامدار و سرمایه آن به بیش از 350 میلیارد ریال برسد.

به گفته وی در سال گذشته 40 میلیارد ریال تسهیلات به این صندوق با 1.8 سپرده پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور خدمات خود را به سمت ارائه خدمت و حمایت از زنبورداران سوق داده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی در دو یا سه نقطه از کلان‌شهرها مراکز عرضه ایجاد شود تا تشکل‌ها محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه کنند./ز
برچسب ها: توسعه ، زنبور داری ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.