سرمربی تیم پدیده گفت: شرایط پدیده با استیل آذین فرق دارد بودجه تیم ما 10 میلیارد تومان است و خرج هایی که استیل آذین انجام می‌داد را تیم ما انجام نمی‌دهد.

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:مدیر عامل، سرپرست، سرمربی و اعضای کادر فنی مدارکی به سازمان لیگ داده‌اند تا مجوزهای لازم را بگیرند و آنها هم به طور شفاهی اعلام کردند که هیچ مشکلی وجود ندارد.

 وی ادامه داد: این مجوزها مختص به تیم ما نیست بلکه هر تیمی که بخواهد در لیگ بازی کند این مجوزها را باید بگیرد. 

وی در مورد بازیکنان خارجی که می خواهند به این تیم اضافه شوند اذعان داشت: میلانویچ بازیکن تیم ملی مونته نگرو را جذب کرده‌ایم و با 2 بازیکن خوب خارجی دیگر در حال مذاکره هستیم من زمانی که در تیمهای دیگر بودم مثلا سپاهان که سوکای یکی از ستارگان این تیم بود سابقه من نشان داده که تا به امروز در مورد بازیکنان خارجی اشتباه نکرده‌ام.





سرمربی تیم پدیده در مورد سفرش به آلمان اذعان داشت: من شنبه به آلمان سفر می کنم تا چند روزی را پیش خانواده‌ام باشم.

 وی در مورد تیم پدیده گفت: هفدهم خرداد تمرینات ما در مشهد آغاز می‌شود ما برای این تیم 2 اردوی خارجی پیش بینی کرده‌ایم که در کشورهای اتریش و اسلونی برگزار می‌شود.




 وی در پایان درمورد مقایسه تیم پدیده با استیل آذین خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما با استیل آذین فرق می‌کند پولهایی که استیل آذین خرج می‌کرد را ما خرج نمی کنیم. کل بودجه تیم پدیده حدود 10 میلیارد تومان است ما سعی داریم بازیکنان خوب و با کیفیتی را جذب کنیم ‌آن زمان که من دراستیل آذین مربیگری می‌کردم تیم ما در رده چهارم بود بعد از من آن اتفاقات برای تیم افتاد سعی تیم ما این است که با جذب بازیکنان با کیفیت بالا کاری را انجام بدهیم که مردم مشهد به آن افتخار کنند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
نه بابا
آخرین اخبار