عزت‌الله ضرغامی در این هفته دیدارها و فعالیت‌های پرکاری را سپری کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بوده است.

بنابراین گزارش؛ مهم‌ترین رویداد این هفته رادیو تلویزیون، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه‌ای که با کارشناسان برنامه سمت خدا و مدیر شبکه سه سیما داشت بر ادامه پخش این برنامه تأکید کرد. این جلسه پنج ساعته با حضور حجت‌الاسلام میرباقری، فرحزاد، عالی،‌حسینی قمی و ماندگاری ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد برنامه "سمت خدا" نقطه نظرات خود را برای آینده موفق این برنامه با رئیس سازمان صدا و سیما در میان گذاشت.

پخش زنده سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور در چهارمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات بدون ارائه هیچ دلیلی لغو شد.

برنامه "پایش" شبکه یک تولد دو سالگی این برنامه را با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما جشن گرفت.

رئیس رسانه ملی در جلسه شورای معاونان مرکز صدا و سیمای همدان ضمن قدردانی از تولیدات متنوع مرکز از بخش‌های مختلف تولید انیمیشن در استان همدان بازدید کرد.

مراسم اختتامیه همایش سراسری روابط عمومی‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با حضور حسین تقدس‌نژاد معاون مالی و اداری صدا و سیما و روابط عمومی‌ها برگزار شد؛ در این مراسم برترین‌های روابط عمومی‌ها معرفی شدند.

دیگر رویداد این هفته، همزمان با هفته هلال احمر آیین پایانی نخستین جشنواره هلال و رسانه با حضور رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب برگزار شد که این جشنواره برنامه "افق روشن" شبکه رادیویی سلامت موفق به کسب رتبه دوم شد.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ایران از شبکه یک و برنامه "خیابان ایران" برای توجه ویژه به کشتی و قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی تقدیر کرد.

همچنین در آیین پایانی اردیبهشت تئاتر ایران که در منطقه طاق بستان کرمانشاه با حضور حسن طاهری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و جمعی از هنرمندان برگزار شد؛ مهدی دهقان نیری رئیس مرکز هنرهای نمایشی و رادیو نمایش به عنوان مدیر برتر در بخش رسانه شنیداری و همچنین مارال دوستی تهیه‌کننده و سردبیر برنامه "پرانتر باز" به عنوان برنامه‌ساز برتر رادیویی در این جشنواره انتخاب شد.

محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما جایزه‌ی برترین اختراع 2014 جهان را به یک مخترع تاجیکی اهدا کرد. اختتامیه مسابقات جهانی اختراعات و فناوری‌های جدید زنان در کره جنوبی برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در روز جهانی میراث فرهنگی در برنامه "اسلام ایران" حضور داشت.

داوران بخش موسیقی هجدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها مشخص شدند که می‌توان به حسن ریاحی، شاهین فرهت، داود گنجه‌ای، بیژن ارزن و محمدعلی بهمنی اشاره کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز آغاز به کار کرد علاقمندان برای بازدید از وب سایت جشنواره تولیدات مراکز می‌توانند به سایت dppfestival.irib.irمراجعه نمایند.

سخنرانی و کنفرانس مطبوعاتی دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان در شانگهای چین از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش شد.

سریال "اشک‌ها و لبخندها" به کارگردانی حسن فتحی در برنامه رادیو فیلم، رادیو نمایش پخش شد.

طی مصاحبه‌ای با حضور الهام امیرزاده معاون حقوقی ریاست جمهوری و همچنین عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و معاونشان توافقاتی برای توسعه همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری صدا و سیما انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، سریال ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار