با توجه به رویکرد جدید دولت در زمینه گسترش مناسبات و همکاری با کشورهای مختلف دنیا ورود گردشگران خارجی به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشورمان در سفر به گیلان گفت: 99 درصد گرشگران خارجی ؛ گردشگران فرهنگی ، تاریخی و طبیعی هستند و کاملا به ملاحظات ایدئولوژیک کشور پایبند هستند

.مسعود سلطانی فر افزود: میزان ورود گردشگران خارجی توسط تورها در 45 روز نخست امسال 240 درصد بیشتر از دوره مشابه پارسال است.

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر به طور میانگین هر روز حدود 500 گردشگر اروپایی از مکان‌ها و میراث تاریخی و فرهنگی و جاذبه های گردشگری ایران به ویژه تخت جمشید دیدن می‌کنند .

وی تصریح کرد: به دلیل استقبال گردشگران خارجی برای سفر به ایران ، ظرفیت تورهای اروپایی در سال 2014 میلادی و جا در برخی از هتل های چهار و پنج ستاره در استان های تاریخی و گردشگر پذیر تکمیل شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ، از پرداخت تسهیلات کم بهره ریالی و ارزی به سازندگان هتل های چهار و پنج ستاره در کشور خبر داد و یادآور شد : بهره این وام ها برای متقاضیان 16 و 6 درصد است .

انتهای پیام


برچسب ها: افزایش ، ورود ، گرشگر ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.