بازی رایانه‌ای استاد سرآشپز با پایان مرحله تولید، تابستان سالجاری وارد بازار گیم می‌شود. مدیر پروژه بازی رایانه ای استاد سر آشپز گفت: کار تولید بازی به پایان رسیده و در مرحله صدا گذاری قرار دارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پویا ایماندار مدیر پروژه بازی رایانه ای استاد سر آشپز گفت: کار تولید بازی به پایان رسیده و در مرحله صدا گذاری قرار دارد. وی سبک بازی "استاد سر آشپز" را مسابقه ای  برشمرد و افزود: سازندگان این اثر در انتظار اعلام ناشر برای عرضه در بازار گیم هستند و در صورت همکاری ناشر بازی در تابستان به بازار گیم عرضه می شود.

ایماندار با بیان اینکه  بازی در 7 لوکیشن (فضا) انجام می شود، گفت که بازی استاد سرآشپز از چهار محیط اصلی و سه لوکیشن امتیازی تشکیل شده است؛ تهیه غذا، کامییون حمل گوشت و مرغ (امتیازی)، کله پزی، زمین کشاورزی (امتیازی)، سنتی، اسکله ماهی گیری (امتیازی) و فست فود که آخرین مرحله بازی است.



تولیدکننده بازی استاد سرآشپز توضیح داد: بازیکنان به 3 طریق، استفاده ازPS3 move ، Microsoft Kinect یا موس و کیبورد می توانند این بازی رایانه ای را بازی کنند. وی به مرحله های بازی اشاره کرد و افزود: مرحله نخست بازی درباره منوی غذا، طریقه امتیاز دهی، جریمه ها، ضریب 01 combo knife و جدول امتیاز توضیحاتی به بازیکن داده می شود و در قسمت بعدی بازی آغاز می‌شود. در پایان هرمرحله غیر امتیازی، سرآشپز نزدیک آمده نگاهی به غذا می کند و بازیکن را تایید یا رد می کند.

داستان بازی: صبح روز نخست کاری یک آشپز تازه کار وبی تجربه در محله ای از تهران آغاز می شود؛ او تمام تلاش خود را برای حفظ شغل، پیشرفت و یادگیری دستور غذاهای مختلف و فنون آشپزی از استادش به کار می گیرد ولی در این راه با سخت گیری های استاد سرآشپز و شیطنت های دستیار همراه می شود تا جایی که...

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار