رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

فعاليت 700 رزمنده در دانشگاه آزاد اسلامي

هم اکنون بیش از ۷۰۰ رزمنده به عنوان مشاور با ما در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: این تعداد مشاور که در انقلاب در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، دانشجویی فعالیت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم بزرگداشت سی و دومین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر، گفت: روز ۳ خرداد که مصادف است با سالروز آزاد سازی خرمشهر روزی است که برای ملت ایران غرورآفرین بوده و این امر بر باور مردم نشست که انقلاب ماندنی است. 

وی با بیان اینکه تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و آزادی خرمشهر هر دو ۳۲ ساله هستند، افزود: اگر فتح خرمشهر را از نظر تاریخ نگاه کنیم در چارچوب مطالعات و روشهای علمی بوده و همچنین تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و آزادی خرمشهر که از بزرگ‌ترین دستاوردهای علمی و فرهنگی است، هم سال هستند. 

میرزاده با بیان اینکه امنیت کنونی کشور مدیون رزمندگان بسیجی است، تصریح کرد: ما بسیجیان آمادگی خود را در راستای پاسداشت یاد شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس اعلام می‌کنیم، چرا که اگر رزمندگان نبودند، امنیت کنونی کشور حاصل نمی‌شد و امیدواریم قدر نعمت امنیت را بدانند. 

وی در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۷۰۰ رزمنده به عنوان مشاور با ما در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: این تعداد مشاور در انقلاب در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، دانشجویی فعالیت کرده‌اند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار