امروز پایان مهلت نظرسنجی الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس است که طی آن 700 عضو هیئت علمی کاندیدای خود را برای تصدی پست ریاست این دانشگاه اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، این روزها دانشگاه تربیت مدرس نیز مانند دیگر دانشگاه‌های بزرگ کشور دست‌خوش تغییر و تحولات مدیریتی شده و چند روزی می‌شود که مدیریت دفتر مدیرکل وزارتی وزارت علوم روند نظرسنجی الکترونیکی را برای انتخاب رئیس این دانشگاه، در پیش گرفته است.

برهمین اساس 700 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس طی این نظرسنجی الکترونیکی گزینه‌های خود را معرفی کردند تا نتیجه آن، انتخاب 5 نفر از کسانی باشد که حائز کسب بیشترین آرا در این نظرسنجی باشند.

اضافه می‌شود که اعضای هیئت علمی تا پایان امروز برای ارسال نظر خود فرصت دارند و این در حالی است که (سوم خرداد) پایان مهلت ریاست بیژن رنجبر در دانشگاه تربیت مدرس نیز هست و این امر ضرورت تعیین تکلیف نظر سنجی الکترونیکی را دو چندان کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تاکنون "فتح‌اللهی" معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، "برات قبادیان" و "فتح‌الله امی" از اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس جزو کسانی هستند که بیشترین آرا را به خود اختصاص داده‌اند و این در حالی است که بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس، حمایت خود را از "فتح‌اللهی" معاون پژوهشی دانشگاه، اعلام کرده است.

همچنین تاکنون 160 نفر از اعضای هیئت علمی فتح‌اللهی را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود معرفی کرده‌اند.

از سوی دیگر جریانی در دانشگاه برای پیروزی "برات قبادیان" و "فتح‌الله امی" در انتخاب رئیس دانشگاه تربیت مدرس تلاش می‌کنند.

گفته می‌شود برات قبادیان و فتح‌الله امی سوابق فعالیت‌ در فتنه 88 را در کارنامه خود دارند و این دلیل مخالفت بسیج اساتید و بدنه دانشگاه با پذیرش این دونفر به عنوان گزینه ریاست دانشگاه تربیت مدرس است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار