رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: فتح خرمشهر یوم اللهی بود که دست خدا را آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان، سردار محمدرضا نقدی، دیشب در همایش «همسنگران» به مناسبت بزرگداشت شهدای فتح خرمشهر در جوار شهدای گمنام مدفون در مسیر جاده مشهد اردهال از توابع شهرستان کاشان با تسلیت شهادت امام موسی بن جعفر(ع) گفت: امشب میهمان این شهدا و تمامی 6 هزار شهید عملیات «الی بیت المقدس» هستیم که فرد فرد آنها بزرگ مردانی از عرصه ایمان، ایثار، مقاومت و فداکاری بودند.

وی با اشاره به اسامی تعدادی از این شهدا و رشادتها و توانمندیهای بزرگ آنها در صحنه های مختلف گفت:شهید شهبازی از استان اصفهان، حافظ نهج البلاغه، سرباز خط مقدم فتح لانه جاسوسی رژیم منحوس آمریکا و دانشجوی خط امام راحل(ره) یکی از این بزرگ مردان افتخار آفرین بود.

به گفته وی، شهید رضوایی یکی دیگر از فرشیان عرش نشین رتبه اول ممتاز دانشگاه صنعتی شریف و فاتح لانه جاسوسی بود که در یکی از عملیات ها فقط با 6 نیروی خسته توانست 300 سرباز عراقی را اسیر کرد.

سردار نقدی، با تاکید بر نقش موثر و بزرگ دلاورمردیها و از جان گذشتگیهای تمامی شهدا در پیروزی عملیات های فتح المبین، بیت المقدس و دیگر عملیات های دفاع مقدس گفت: همه ما امنیت، آزادی، استقلال و عزت میهن اسلامی را مدیون ایثار و فداکاری شهدا هستیم.

وی، فناوری و پیشرفتهای چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف را از برکت خون شهدا و به بهای قربانی های بزرگ دانست و گفت: قدردانی و حفظ و حراست از این نعمت و تمامی سرمایه های عظیم ایران که ارزان بدست نیامده وظیفه همگانی است.

به گفته وی، با استناد به آیه پنج سوره ابراهیم خرمشهر را خدا آزاد کرد و واقعه ای بود که فقط با امدادهای غیبی الهی اتفاق افتاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی تمامی ابرقدرتها یک طرف و ملت به پاخاسته با کمترین امکانات نیز طرف دیگر جنگ بودند گفت: تمامی کشورهای غربی با دادن پیشرفته ترین امکانات و تسلیحات نظامی و کشورهای ثروتمند منطقه نیز پول نفت را به پای آمریکا ریختند تا از طریق عراق ایران مورد حمله و تهاجم قرار دهد که علی رغم تمامی این تلاشها خرمشهر آزاد شد.

سردار نقدی این جمله مقام معظم رهبری که دفاع مقدس را تابلویی از زیبایی و شگفتی معرفی می کند یادآورشد و گفت:آزادی پنج هزار کیلومتر طی 24 روز توسط رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر یعنی یوم الله، محل قدرت الهی و اینکه دست خدا در خرمشهر آشکار شد.

وی، با تاکید بر اینکه دست خدا و تجلی قدرت الهی در تمامی صحنه های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی این ملت می تواند آشکار شود گفت: صلابت این ملت برای دشمن به اثبات رسیده و چون در عرصه نظامی نتوانست این مردم را از پای درآورد به جبهه های دیگر از جمله فرهنگی متوسل شده است.

به گفته وی، دشمنان متحیر شده اند و در این اندیشه اند که چرا آنها با وجود داشتن بیشترین امکانات به روز و تسلیحات پیشرفته در برابر صلابت و مقاومت مردم ایران نتوانستند پیروز شوند و این صلابت و ایستادگی آنها از کجا نشات می گیرد.

سردار نقدی افزود:آنها پی به این نکته برده اند که صلابت و ایستادگی ملت ایران از ایمان آنها سرچشمه گرفته است برای همین به جنگ فرهنگی روی آورده اند و اقدامات گسترده ای را علیه فرهنگ و ایمان این مردم برنامه ریزی و عملیاتی کرده اند.

وی، راه اندازی120 شبکه ماهواره ای توسط دشمن با هدف گسترش انحطاط و فساد اخلاقی با زبان و لهجه های مختلف حتی فارسی زبان علیه فرهنگ اسلامی را خاطرنشان کرد و گفت:دشمن می خواهد از طریق فضای مجازی با فساد و انحطاط اخلاقی این ملت را به زانو درآورد چون در جبهه های نبرد نتوانست مثل یک مرد بجنگند.

به گفته وی،آنها با طراحی شبکه های فاسد ماهواره ای و اینترنتی، اعتیاد و مواد مخدر به جنگ ایران آمدند تا ایمان و صلابت را از این ملت بگیرند و متاسفانه بعضی ها مثل گذشته که می گفتند جنگیدن فایده ندارد و ما نمی توانیم پیروز شویم امروز نیز در این میدان دچار خودباختگی شدند و می گویند نباید مردم را دیدن زیبارویان محروم کنیم.

سردار نقدی، با تاکید بر اینکه این افراد یکی به نعل و یکی به میخ می زنند گفت: حتی آنها مدعی می شوند نباید مرگ بر آمریکا گفت و طبق آیه قرآن نباید دشنام داد در حالیکه بر اساس آیه قرآن نباید به مقدسات گمراهان و دشمنان توهین کرد و دشنام داد.

وی افزود: کسانیکه در عرصه جنگ امروزی در نبرد با طاغوتها خود را باخته اند باید بدانند که خدا در قرآن وعده یاری و پیروزی در برابر جنگ با کفار و طاغوتها را داده است.

به گفته وی، وظیفه امروز ما همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس با صبوری و شکیبایی پایمردی کردیم و ایستادیم اکنون نیز در جنگ فرهنگی ، عرصه های سیاسی ،اقتصادی و فضای مذاکرات باید مقاوم و مستحکم بایستیم و همانند زمان جنگ با تبعیت از ولی فقیه و به جان خریدن کلام رهبری همان یوم اللهی که در سوم خرداد و 22 بهمن ایجاد شد در این عرصه ها ایجاد کنیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.