معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 22 نمایشگاه قرآن در فضاهای فرهنگی و تفریحی شاخص مناطق با رویکرد ارتقا نشاط دینی و پربارکردن اوقات فراغت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حجت الاسلام و المسلمین امرودی در شورای راهبردی توسعه معارف دینی که با ریاست حجت الاسلام و المسلمین "مهدی خاموشی " برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: طی سال های گذشته برنامه های ایام تابستان با رویکرد تفریحی و سرگرمی برگزار می شد این رویکرد در سال جاری به  پربارکردن اوقات فراغت شهروندان و توسعه گردشگری تغییر کرده است.

وی گفت: در بخش گردشگری اجرای تورهای گردشگری شبانه از افطار تا سحر نقطه عطف فعالیت ها را به خود اختصاص داده است. در زمینه پربارکردن اوقات فراغت شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان طرح تربیتی و ترویجی نسیم بهشت در 110 مدرسه اجرا خواهد شد.

رییس شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران ادامه داد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت 22 نمایشگاه قرآن در فضاهای فرهنگی و تفریحی شاخص مناطق آغاز خواهد شد.

وی گفت: راه اندازی پردیس قرآن با هدف عرضه محصولات قرآنی، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی منطبق با رویکرد های 18 گانه ابلاغ شده از سوی شهردار تهران و در نهایت اجرای فعالیت های ورزشی وتفریحی از پیشنهادهای قابل بررسی در زمینه فعالیت نمایشگاه قرآن مناطق است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: امسال رمضان المبارک در شهر تهران با فعالیت ها و برنامه های ویژه ای برگزار خواهد شد.
برچسب ها: معاون ، نمایشگاه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار