استاندار تهران گفت: در حوزه ساخت آثار فرهنگي نه تنها در كشور ما بلكه در سراسر جهان اسلام ضعف هايي از گذشته بوده و اكنون نيز ديده مي شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از استانداري تهران،سيدحسين هاشمي گفت:‌ در مقايسه با هزينه هايي كه غرب و هاليوود براي ساخت فيلم هاي مختلف درجهت انتقال فرهنگ خود به كشور هاي دنيا دارد نه تنها ما بلكه سايركشورهاي جهان اسلام يك ضعف عمده داريم.

وي ادامه داد: در جلسه اي كه  با وزير ارشاد داشتيم اعلام كردم استانداري در هر بخشي كه بتواند در گسترش فعاليت هاي توليدي در حوزه سينما و تئاتر كمك كند وارد مي شود.

استاندار تهران با اشاره به اهميت ساخت آثار فرهنگي و تمجيد از ساخت فيلم پيامبراسلام (ص) به كارگرداني "مجيد مجيدي" عنوان كرد: دنياي امروز با يك دنيا فضاي مجازي قوي همراه است و حركت هايي كه در گذشته در رابطه با تخريب چهره اسلام در قالب طالبان، القاعده و سلفي هاي تكفيري انجام مي شد اثرگذار است و لازم است با ساخت آثار ساخت داخل چهره واقعي اسلام را نشان داد.

هاشمي با تاكيد بر اينكه برّنده ترين زبان زبان هنر است افزود:  هيچ چيز نمي تواند به اندازه زبان هنر چهره واقعي زندگي پيامبراسلام (ص) را به دنياي امروز نشان دهد.
برچسب ها: حمایت ، استانداری ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار