رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش سرانه فضای سبز و گسترش آن از اولویت های شورای اسلامی شهر تهران محسوب می شود.

 
پرویز سروری در گفت و گو با شهرنوشت، با تاکید برای اینکه حفظ فضای سبز تهران باید از هر حیث مورد توجه قرار گیرد، افزود: افزایش فضای سبز در گسترش پوشش گیاهی مناطق مختلف تهران از سوی شهرداری تهران قابل توجه خواهد بود. البته با برنامه ریزی در جهت حفظ آن نیزباید کوشا باشیم
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران در خصوص افزایش فضای سبز شهری تصریح کرد: شورا به طور جد این موضوع را پیگیری خواهد کرد و برنامه هایی را ارایه خواهد داد.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید راهکارهای لازم برای توسعه این موضوع را در دستور کار به صورت عملی قرار دهد، اشاره کرد: حفظ و ساماندهی اقداماتی که در شهر تهران انجام می شود، تنها بر عهده مدیریت شهری نیست و شهروندان هم باید در این زمینه تلاش کنند.
سروری با تاکید بر اینکه با ساماندهی مناطق 22 گانه می توان به حفظ فضای سبز پایتخت کمک کرد، گفت: افزایش سرانه فضای سبز شهر تهران می تواند اقدام مناسبی برای جلب مشارکت های مردمی نیز محسوب شود.
برچسب ها: شیبل ، بیسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار