وزیر علوم در جمع فرماندهان بسیج کارکنان مراکز آموزش عالی استان تهران بر ادامه جهاد علمی، افزایش دستاوردهای دانشگاهها برای جامعه و استوار نگه داشتن پرچم علم در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، با اشاره فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج بیست میلیونی در سال 58 که جمعیت کشور 35 میلیون نفر بود گفت: هدف ایشان را از این امر خطیر می‌توان در نفوذ بیشتر ارزش‌های انقلاب اسلامی در خانواده‌ها و تاثیرات مهم اعضای بسیج در خانواده ارزیابی کرد. 

وی همچنین با بیان اینکه میراث نظام اسلامی و امنیت موجود در کشور سرمایه بزرگی است که در سایه رشادت‌ها، شهامت‌ها و ایثار شهدای دوران دفاع مقدس بدست آمده است، گفت: وظیفه داریم برای حفظ این سرمایه جانفشانی کنیم. 

دکتر فرجی دانا ضمن تاکید بر پاسداشت ارزش‌های دینی و انقلابی همچون ایثار و از خودگذشتگی گفت: دانشگاه و علم در اسلام ارزش و قداست داشته و جهاد علمی جایگاه ویژه ای در گفتمان دینی دارد لذا باید همگان همت کنیم پرچم کشور در این عرصه، استوار و در اهتزاز باشد. 

وزیر علوم تاکید کرد: بسیجیان باید در ترویج ارزش‌های اسلامی، الگوی عملی برای دیگر اقشار جامعه باشند و نسل جوان اخلاق نیکو و تعهد اجتماعی را از بسیج یاد بگیرد. 

دکتر فرجی دانا با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه و تلاش بسیج برای توسعه دوستداران انقلاب اسلامی گفت: باید طوری رفتار کنیم که بتوانیم در قبال عملکرد خود در مقابل خداوند و شهدا سربلندانه پاسخ گو باشیم. 

 گفتنی است: در این نشست چند تن از فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاهها، پیشنهادات و دیدگاههای خود را با وزیر علوم در میان گذاشتند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار