دبیرکل ستاد رقابت‌های آلیش قهرمان آسیا اظهار داشت: رقابت‌های آسیایی آلیش در گنبد استان گلستان برگزار می‌شود و تاکنون 26 کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

رضا فلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت‌های آلیش قهرمان آسیا جام خلیج فارس 6 و 7 خرداد ماه سال جاری در کشورمان و در 2 بخش مردان و زنان برگزار می شود تاکنون شرکت و حضور 26 کشور متشکل از 92 ورزشکار و 46 مربی و داور در این رقابت ها قطعی شده است.

دبیرکل ستاد برگزاری رقابت های آلیش قهرمانی آسیا افزود: انجمن از 35 کشور عضو برای حضور در این رقابتها دعوت کرده است و تاکنون حضور 26 کشور قطعی شده است. حضور این تعداد کشور در تاریخ برگزاری این رقابت ها بی‌سابقه بوده است.

فلاح افزود: اعضای تیم های شرکت کننده در روز چهارم خرداد ماه سال جاری از طریق فرودگاه امام خمینی و مشهد وارد ایران می‌شوند و بلافاصله از طریق فرودگاه گرگان وارد استان گلستان و به شهرستان گنبد سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم‌های الف و ب ایران در 2 بخش مردان و زنان و تیم‌ مختومقلی فراغی گلستان به عنوان نمایندگان ایران در رقابت‌ها حضور می‌یابند.

دبیرکل ستاد برگزاری رقابت های آلیش قهرمانی آسیا افزود: جلسات مربوط برای برگزاری این رقابت‌ها پس از کسب مجوزهای لازم و توافق مالی با انجمن آلیش کشور از اوایل اردیبهشت ماه در شهرستان گنبد آغاز شده است و تا کنون برای برگزاری هرچه بهتر رقابت‌ها 8 کمیته با عناوین کمیته‌های فرهنگی، تشریفات، پشتیبانی، امنیت، پزشکی، بازرسی، بانوان و روابط عمومی تشکیل شده است.

فلاح تصریح کرد: معاون استاندار و فرمانده ویژه گنبد هدف از قبول میزبانی این رقابت‌ها را شناساندن جاذبه‌های توریستی، فرهنگی و سنتی شهرستان به جهان بیان کرده و تحقق این هدف را منوط به یاری همه مسئولان و مردم گنبد کاووس دانسته است.

فلاح ادامه داد: برای قبولی میزبانی این رقابت‌ها شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبد حمایت شایان توجهی داشته‌اند و در مسیر برگزاری این رقابت‌ها تاکنون افراد فعال در فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و روسای ادارات و ارگان‌های مختلف گنبد کاووس همکاری‌های لازم را داشته‌اند.

وی افزود: برگزاری این رقابت‌ها در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی فرصت مناسبی برای نشان دادن فرهنگ غنی مردم ایران و گنبد کاووس است برای میزبان شایسته نیاز به حمایت همه مسئولان استان و کشور داریم.

فلاح تصریح کرد: بر اساس اعلام انجمن آلیش کشور در این مسابقات مسئولان سیاسی و اقتصادی کشورهای مختلف حضور دارند و این فرصت مناسبی است تا برای توسعه اقتصادی شهرستان رایزنی نماییم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آلیش ، گرگان ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار