عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات پل بزرگراه بعثت تکمیل شده و از 2ماه دیگر انجام عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پل بزرگراه بعثت یکی از پروژه‌های مهم شهرداری که با احداث آن 4تقاطع همسطح به تقاطع‌های غیرهمسطح تبدیل می‌شوند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: این پل دارای 1400متر مساحت و 4مسیر گذر بی‌آرتی که در حال حاضر مطالعات آن انجام شده و آغاز عملیات احداث آن از 2ماه آینده شروع می‌شود.

وی افزود: این پل برخلاف گفته‌های پیش از این دو طبقه نخواهد بود و در واقع مسیر دسترسی 4تقاطع را فراهم می‌کند همچنین به دلیل قرارگیری در نزدیکی ترمینال جنوب و همچنین محل گذر راه‌آهن از موقعیت مکانی مهمی برخوردار است.

شاکری در ادامه بیان داشت: معاونت فنی و عمران شهرداری در حال حاضر با تشکیل کارگروهی در این خصوص در حال انجام بررسی‌های کارشناسی و از این کارگروه به عنوان مشاور در طول احداث این پروژه استفاده خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، خاطرنشان کرد: براساس زمانبندی‌های پیش ‌بینی شده برای احداث این پروژه دو سال زمان تعیین شده و عملیات احداث آن نیز از دو ماه آینده آغاز می‌شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: احداث ، پل ، بزرگراه ، بعثت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار