عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس درباره اهداف اصلی چنین دیدارهایی میان تروریست‌های سوری با منافقین گفت: گروه‌های تروریستی سوری قصد استفاده از توان گروهک منافقین با نیت ضربه زدن به ایران را دارند و قطعا انجام چنین دیدارهایی اقدامی بیهوده و بی‌ارزش است.

"اسماعیل کوثری" نماینده مرم تهران، ری و شمیرانات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره دیدار رئیس ائتلاف گروه‌های تروریستی سوریه با "مریم رجوی" در فرانسه به عنوان میزبان این دیدار اظهار داشت: تمامی کشورهای تروریستی در هر زمانی به عنوان عامل اصلی در تربیت تروریست‌ها به ایفای نقش می‌پردازند.(اینجا)

نماینده مرم تهران، ری و شمیرانات در مجلس به تبعات احتمالی این دیدار برای جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: نتایج چنین دیدارهایی گریبانگیر ایران نخواهد شد و بیشتر از هر مسئله‌ای آنها برای بار دیگر چهره خود را نشان می‌دهند.

کوثری با بیان اینکه دنیای استکبار نقش هماهنگ‌کننده را میان تروریست‌ها ایفا می‌کند، گفت: انجام چنین دیدارهایی نشان‌دهنده  هماهنگی‌های لازم میان گروه‌های تروریستی با یکدیگر است که با حمایت‌های مالی و سیاسی کشورهای مستکبر همچون آمریکا، فرانسه و انگلیس در پی دستیابی به اهداف خود در جهان و منطقه هستند تا با انجام عملیات ترویستی خدمات بیشتری را از خود در این عرصه نشان دهند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس درباره اهداف اصلی چنین دیدارهایی میان تروریست‌های سوری با منافقین خاطرنشان کرد: گروه‌های تروریستی سوری قصد استفاده از توان گروهک منافقین با نیت ضربه زدن به ایران را دارند.

وی گفت: تروریست‌ها و حامیان آنها باید بدانند که ضربات متعددی بر پیکر منافقین وارده شده و مانند گذشته دیگر توانی در خود ندارند و  قطعا انجام چنین دیدارهایی اقدامی بیهوده و بی‌ارزش است و در حال حاضر و تحت هیچ شرایطی با وجود حمایت‌های دنیای استکبار از آنها به توانشان افزوده نخواهد شد.

گفتنی است؛ که روز جمعه "احمد جربا" رئیس گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه با "مریم رجوی" یک از سرکرده‌های ارشد گروهک تروریستی منافقین در فرانسه دیدار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار