مدیر حوزه‌های علمیه استان قم گفت :زمان برگزاری این اجلاس هشتم خردادماه بوده که در این مراسم که با سخنرانی حضرت آیت‌الله جوادی‌املی است از استادان برتر سطوح عالی حوزه تقدیر خواهد شد.

حجت الاسلام فرخ‌بال،مدیر حوزه علمیه استان قم در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این اجلاس طبق روال گذشته، پس از اتمام سال تحصیلی و فراخوان استادان سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم پیرامون موضوع و محوری مشخص شده انجام می شود  که امسال نیز در هشتم خردادماه شاهد برگزاری شانزدهمین دوره آن با موضوع "راهکارهای تقویت بنیه علمی و تربیتی طلاب" خواهیم بود.
 
وی افزود: در این اجلاس حضرت آیت الله جوادی آملی و آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور به ایراد سخن خواهند پرداخت و در اجلاس شانزدهم، دو کمیسیون با حضور استادان برجسته سطوح عالی و خارج حوزه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و ضمن نامگذاری موضوع اجلاس، در حین برپایی اجلاسیه، گزارشی از فعالیت‌های کمیسیون‌ها در سال گذشته تحصیلی را ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام فرخ بال تصریح کردند : ارائه اهداف اجلاس جاری و دستاوردهای اجلاس‌های گذشته را از دیگر برنامه‌های اجلاس شانزدهم بوده که این گزارش توسط مدیر حوزه علمیه استان قم، به منظور آگاهی بخشی بیشتر حاضرین انجام خواهد پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ‌فال در پایان خاطر نشان کرد: تقدیر از استادان نمونه سطوح عالی را از دیگر برنامه‌های اجلاس شانزدهم بوده که در این اجلاس همانند سنت حسنه سالهای گذشته، از 6 نفر از استادان، توسط مدیر حوزه‌های علمیه کشور و تنی چند از شخصیت‌های برجسته حوزوی تجلیل خواهد شد که زمان برگزاری این اجلاس 8 خرداد ماه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار